واتس‌اپ در آپدیت بعدی احتمالا گزینه لایک و انتخاب پیام به‌عنوان مطلب خوانده نشده را اضافه خواهد کرد

سال گذشته هنگامی که فیس‌بوک خبر از خرید 19 میلیارددلاری سرویس واتس‌اپ داد اعلام کرد سیاست‌های هر دو شرکت به‌طور مستقل از هم خواهد ماند اما به‌نظر می‌رسد رفته رفته واتس‌اپ در حال دریافت برخی ویژگی‌های فیس‌بوک است.

0

براساس گزارش منتشر شده توسط ADSZone، نرم‌افزار واتس‌اپ احتمالا در به روز رسانی آتی خود گزینه‌ای به‌منظور لایک نوشته‌ها و گزینه‌ای برای مشخص‌کردن مطالب به عنوان پیام‌های خوانده نشده در اختیار کاربران قرار خواهد داد. گزینه لایک مطمئنا قابلیتی محبوب در میان کاربران خواهد بود اما هنوز از نحوه ارائه آن اطلاعاتی در دسترس نیست. این احتمال وجود دارد که از گزینه‌ای مشابه آنچه در نرم‌افزار پیام‌رسان فیس‌بوک استفاده می‌شود در واتس‌اپ نیز استفاده شود.

این قابلیت به کاربران این امکان را خواهد داد تا پاسخی سریع و کوتاه بدون نیاز به تایپ کردن متون ارسال کنند. همچنین در گفتگوهای گروهی نیز امکان بهره‌گیری از این قابلیت وجود دارد تا با ارسال گزینه لایک، تاییدی بر عکس‌ها و مطالب ارسالی دیگر اعضای گروه انجام شود.

با این اوصاف با توجه به وجود گزینه تیک آبی، هنوز مشخص نیست استفاده از گزینه‌ای به‌منظور مشخص کردن پیام‌ها به عنوان متن‌های خوانده نشده چگونه سودمند خواهد بود؟

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.