تماشا کنید: ویدئویی که طراحی احتمالی گلکسی نوت 5 سامسونگ را نشان می‌دهد

ویدئوی منتشر شده در واقع طرح سه‌بعدی از گلکسی نوت ۵ است و اگر بخواهیم از روی آنچه در این ویدئو مشاهده می‌شود در خصوص طراحی این گوشی قضاوت کنیم باید گفت سامسونگ پرچمدار جدید خود را بسیار باریک طراحی کرده است، درگاه یو‌اس‌بی مدل C به همراه ورودی هدفون نیز در قسمت پایین این گوشی به چشم می‌خورد.

0

از قرار معلوم سامسونگ در گلکسی نوت ۵ ساز و کاری را فراهم کرده تا قلم S-Pen این گوشی به صورت خودکار درمواقع لزوم از جای خود خارج شود. قبل از این شایع شده بود که سامسونگ در نمایشگاه IFA 2015 برلین، گل سرسبد جدید خود را رونمایی خواهد کرد،

گفته می‌شود گلکسی نوت 5 بدنه‌ای یک‌پارچه دارد که از جنس فلز یا شیشه ساخته شده است، صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن 2K که از فناوری AMOLED بهره می‌برد در کنار پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7422 به همراه باتری ۳۱۰۰ میل‌آمپری مشخصات اصلی نوت ۵ را تشکیل می‌دهد.

به هر ترتیب با توجه به اطلاعات دست و پا شکسته‌ای که از گلکسی نوت ۵ تاکنون منتشر شده است، نمی‌توان قضاوت درستی از این محصول داشت و با این حساب اگر از طرفداران سری محصولات نوت سامسونگ هستید پیشنهاد می‌کنیم ویدئو منتشر شده را غنیمت شمرده و به تماشا بنشینید:

mobilesyrup.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.