رونمایی ایسوس از گوشی هوشمند Pegasus 2 Plus با پردازنده اسنپ‌دراگون 615

شرکت ایسوس دی ماه سال گذشته و در خلال نمایشگاه CES از گوشی ZenFone 2 رونمایی کرد اما از آن پس تعداد دستگاه محدودی را به بازار عرضه کرد چرا که سخت در تلاش بود تا ZenFone 2 را تا حد ممکن در بازار پخش کند و حالا ظاهرا پس از موفقیت در این موضوع نوبت به معرفی دستگاهی جدید رسیده است!

0

شرکت ایسوس صبح امروز در چین از گوشی Pegasus 2 Plus رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که نسل بعدی زن‌فون 2 لقب گرفته است.  پگاسوس ۲ پلاس در شهر نانجینگِ چین معرفی شد و مشخصات قابل توجهی دارد. این گوشی که در دو نسخه به بازار عرضه می‌شود دارای نمایشگر 5.5 اینچ با وضوح تصویر 1080پیکسل، رم 3 گیگابایتی و دو نوع حافظه‌ داخلی 16 و 32 است که بسته به نسخه‌ای که انتخاب می‌کنید فرق دارد.

پردازشگر هشت هسته‌ای و 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 کوالکوم و باتری 1030 میلی‌آمپر‌ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی از دیگر خصوصیات آن به شمار می‌روند.

پگاسوس ۲ پلاس به سیستم‌عامل اندروید 5.1.1 مجهز بوده و رابط کاربری Zen‌ ایسوس روی آن نصب شده است. جالب است بدانید هیچگونه دکمه‌ای در جلو دستگاه تعبیه نشده و تمامی آیکون‌ها بر روی نمایشگر قرار دارند.

پگاسوس ۲ پلاس که تیر ماه و در رنگ‌های سفید و طلایی به بازار عرضه می‌شود بدنه‌ای فلزی داشته و ابتدا در آسیا و سپس سایر کشورها توزیع می‌شود اما این احتمال نیز وجود دارد که دستگاه منحصرا در آسیا باقی بماند. اگر اطلاعات بیشتری در این باره از جانب شرکت منتشر شود حتما شما را در جریان قرار می‌دهیم.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.