گوشی تایزن بعدی سامسونگ احتمالاً کمی رده‌بالا خواهد بود

گوشی هوشمند Z1 سامسونگ که میزبان سیستم‌عامل تایزن است، تاکنون توانسته در بازارهایی که برای فروش در دسترس بوده است، فروش نسبتاً خوبی داشته باشد. بر همین اساس جای تعجب نخواهد بود که این شرکت به فکر عرضه یک جانشین برای این گوشی‌هوشمند باشد.

0

برخی از منابع داخلی سامسونگ گزارش داده‌اند که گوشی هوشمند تایزنی بعدی احتمالاً Z3 (SM-Z300H) نام داشته و مشخصات سخت‌افزاری قوی‌تری نسبت به Z1 خواهد داشت.

بر اساس گزارش، گوشی تایزنی Z3 از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی سوپر امولد HD، یک و نیم گیگابایت حافظه رم و یک چیپست 1.3 گیگاهرتزی چهارهسته‌ای Spreadtrum SC7730S برخوردار بوده که این گوشی هوشمند را در زمره میان‌رده‌های بازار قرار خواهد داد.

از دیگر مشخصات این گوشی جدید می‌توان به برخورداری از 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی به همراه فلش ال‌ای‌دی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی و نیز پشتیبانی از 2 سیم‌کارت اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که Z3 دارای ابعادی معادل 141.5 در 70 در 9.5 میلی‌متر بوده و وزن آن چیزی در حدود 140 گرم خواهد بود. همچنین Z3 قرار است میزبان نسخه به‌روزرسانی شده 2.4 سیستم‌عامل تایزن باشد.

اخیراً شرکت سامسونگ در جایی دیگر اعلام کرده بود که قصد دارد به مناسبت فروش 1 میلیونی گوشی تایزنی Z1 خود، یک نسخه طلایی از آن را روانه بازار کند. گوشی تایزنی Z1 سامسونگ در سه ماهه اول سال جاری میلادی، عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در بنگلادش را از آن خود کرده است و به لطف قیمت پایین آن همچنان فراتر از انتظارات فروش می‌رود.

در این گزارش جزئیات قیمت Z3 اعلام نشده است ولی می‌توان انتظار داشت که به خاطر داشتن سخت‌افزار قوی‌تر، کمی قیمت آن نسبت برادر بزرگ‌ترش Z1 بالاتر باشد. انتظار می‌رود که این گوشی تایزنی جدید سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی شود. باید منتظر ماند و دید که آیا این گوشی تایزنی با ورود به بخش میان‌رده‌های بازار خواهد توانست انتظارات کاربران این بخش را برآورده کند یا خیر.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.