اپ‌نت؛ Browsy نام یک مرورگر رایگان برای iOS با قابلیت نمایش تمام صفحه است

مرورگرهای جداگانه برای iOS چندان شهرت و طرفدار ندارند، اما اگر به دنبال چیزی غیر از سافاری و کروم هستید، شاید بخواهید به Browsy نگاهی بیندازید.

1

بهترین و مهم‌ترین ویژگی Browsy تمام صفحه بودن برنامه‌اش است که به کاربر تجربه‌ای بدون مزاحمت و حواس‌پرتی توسط عوامل دیگر را می‌دهد. به سادگی صفحه را بارگذاری می‌کند و شما می‌توانید تمام صفحه در آن به جست‌وجو بپردازید.

نواری برای نمایش URL، دکمه‌های اضافی و هیچ‌چیز دیگری وجود ندارد. از نکات مثبت بیشتر برنامه می‌توان به این موارد اشاره کرد که قسمت‌هایی از موتور جست‌وجوی DuckDuckGo را در خود پیاده کرده که اجازه انجام حقه‌ها و ترفندهایی را با استفاده از نوار آدرس به کاربر می‌دهد.

همچنین دکمه‌ای برای روشن نگه‌داشتن صفحه دارد که اگر در حال خواندن دستورالعمل‌ها باشید، از وجود این دکمه ممنون خواهید شد. به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند جای سافاری یا کروم را بگیرد، اما اگر به دنبال مرورگر ساده‌تری باشید از این برنامه لذت خواهید برد.

Browsy رایگان است و می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

lifehacker

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. S.A می‌گوید

    سلام . اگه میتونین یه مرورگر براى اندروید با این قابلیت معرفى کنین. گوشیم اکسپریا زد 3 کامپکت هستش. پایین صفحه رو سه تا دکمه مجازى گرفته و صفحه کوچیکتر شده. با اپ gmd immersive تمام صفحه کردم ولى یکم با کیبورد مشکل داره.