اپ‌نت؛ با اپلیکیشن Scanner Pro 6 اسکن کردن را با ساده‌ترین روش با آیفون خود تجربه کنید

این روزها اگر بخواهید مدارک و کاغذهایی را اسکن کنید، دو انتخاب در پیش رو دارید: یک دستگاه اسکنر پیدا کنید یا اینکه از دوربین گوشی خود استفاده کنید.

0

بسیاری از ما از همان دوربین گوشی استفاده می‌کنیم، چراکه برنامه‌های اسکن می‌توانند به خوبی کار نکرده و بعضی‌اوقات عکس‌های ناخوانا تولید کنند که باعث می‌شود فکر کنیم اصلاً چرا از آن‌ها استفاده کرده‌ایم؟ جدیدترین نسخه از برنامه Scanner Pro که در هفته گذشته برای کاربران iOS در دسترس قرار گرفت، مشکلات مذکور را ندارد و حتی روش‌های هوشمندانه‌ای برای اسکن کردن راحت‌تر مدارک ارائه داده است.

Scanner-Pro-6-by-Readdle-01

Scanner Pro 6 برنامه‌ای عالی برای اسکن کردن مدارک است که نحوه استفاده آسانی هم دارد. لازم نیست که مدرک و صفحه کاغذ موردنظر را قبل از اسکن کردن صاف و مرتب کنید، زیرا این برنامه می‌تواند لبه‌ها را تشخیص داده و به نتیجه، زاویه‌ای مستطیلی‌تر بدهد. میزان نوردهی و کنتراست را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کند که حتی اگر اسکن را در اتاقی با نور نامناسب انجام داده باشید، تصویر تولیدشده خوانا باشد.

حتی احتیاج ندارید برای شروع اسکن صفحه را لمس کنید، Scanner Pro 6 به صورت خودکار می‌تواند آنچه را که در مقابل دوربین گوشی وجود دارد اسکن کرده و ذخیره کند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد سریعاً از چند مدرک مختلف اسکن تهیه کنید.

Scanner-Pro-6-by-Readdle-03

کارهای شبیه به این را می‌توان با برنامه‌های دیگری نظیر Scannable از Evernote یا Microsoft Office Lens انجام داد، اما چیزی که Scanner Pro را متفاوت می‌کند، قابلیت اسکن راداری جدید آن است. با اسکن راداری، دیگر نیاز به باز کردن برنامه برای اسکن کردن ندارید. در عوض می‌توانید تنها با باز کردن دوربین از صفحه قفل گوشی، از یک مدرک عکس تهیه کنید و وقتی‌که بعداً برنامه را باز کنید، به شما اطلاع می‌دهد که اسکن جدیدی دارید.

شاید رقیبان Scanner Pro 6 رایگان باشند، اما پرداخت هزینه برای بهره‌مند شدن از قابلیت اسکن راداری این برنامه برای کسی که اسکن‌های زیادی انجام می‌دهد بسیار مفید و کارساز خواهد بود. همگام‌سازی با سرویس‌های زیادی مثل Dropbox، Google Drive، Evernote، One Note و One Drive انجام می‌دهد. همچنین می‌توانید تصاویر اسکن شده را ایمیل و فکس کرده یا پرینت بگیرید.

Scanner Pro 6 در اپ‌استور با قیمت 2.99 دلار وجود دارد که این روزها 50 درصد از قیمت همیشگی‌اش کمتر شده است. همچنین افرادی که نسخه قدیمی‌تر آن را دارند، می‌توانند به رایگان آن را به‌روزرسانی کنند.

در پایین می‌توانید ویدئویی از این برنامه را ببینید:

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.