آپدیت اندروید 5.1.1 گلکسی نوت ۴ سامسونگ عرضه شد

زمان زیادی از عرضه آپدیت اندروید 5.1.1 نمی‌گذرد اما در این مدت کم سامسونگ بیکار ننشته‌ و پس انتشار این آپدیت برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، این بار نوبت گلکسی نوت 4 است که طعم جدیدترین نسخه آپدیت اندروید را بچشد.

22

گلکسی نوت 4 پارسال از جانب سامسونگ روانه بازار شد و انتشار آپدیت اندروید 5.1.1 برای محصولی که پارسال معرفی شده نشان از حمایت سامسونگ از این فبلت دوست‌داشتنی دارد. ناگفته نماند که این آپدیت هنوز به صورت رسمی و جهانی عرضه نشده و تنها دارندگان گلکسی نوت 4 در روسیه پیغامی مبنی بر آپدیت گوشی به نسخه اندروید 5.1.1 دریافت کرده‌اند.

همان‌طور که ذکر شد این آپدیت جدید به تازگی برای گلکسی نوت 4 در روسیه منتشر شده و با این حساب اطلاعات زیادی از بهینه‌سازی و امکانات آپدیت جدید در دسترس نیست، اما باز هم بدون شک باگ‌ها و اشکالات نرم‌افزاری نسخه اندروید 5.1 در آپدیت جدید برطرف شده است.

گفته می‌شود قسمت‌هایی از پردازنده اگزینوس ۶۴ بیتی که در گلکسی نوت 4 بلااستفاده بوده، با آپدیت جدید فعال می‌شود. انتشار این آپدیت در روسیه می‌تواند به این معنی باشد که هنوز تا عرضه سراسری آن، زمان نیاز است و سامسونگ قصد دارد بازخوردهای آپدیت اندروید 5.1.1 برای گلکسی نوت 4 را جمع‌آوری کرده تا نسخه آپدیت بی‌عیب و نقصی را منتشر کند.

ال‌جی نیز قبلا چنین سابقه‌ای داشته است و آپدیت اندروید آب‌نبات‌ چوبی را برای دارندگان محصولات تراز اول این شرکت در لهستان منتشر کرد تا پس از دریافت بازخوردها عرضه سراسری این آپدیت را در پیش بگیرد.

به هر ترتیب با توجه به سابقه‌ای که از انتشار نسخه‌های جدید اندروید از جانب سامسونگ برای محصولات تراز اول سراغ داریم، انتظار می‌رود به زودی آپدیت اندروید ۵.۱.۱ برای سایر کشورها نیز منتشر شود.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

22 نظر برای این مطلب
  1. علی باراحمدی می‌گوید

    اپدیت نوت ۴

  2. حامد می‌گوید

    سلام من ی مشکلی داشتم گوشی من سامسونگ نوت4 اندروید 6 چرا نمیتونم اشکال زدایی یا همونUSB Debugging فعال کنم

  3. Hamed می‌گوید

    سلام
    من یک گلکسی e5 دست دو از افغانستان خریده ام چگونه بفهمم که دزدی نباشد و اگر در ایران بیا یم برایم مشکل پیش نیاد لطف نموده راهنمای کنید .

  4. داوود می‌گوید

    آیا N910c آپدیت اندروید 6 دارد؟

  5. sahar97 می‌گوید

    سلام من دوروروزه گوشیموبه اندروید5.1.1ابدیت کردم ولی شدیدا باتری خالی میکنه حتی وقتی که به اینترنت متصل نباشه ونورصفحه کم باشه حالت ذخیره روصرفه جویی هست وهمگام سازی وحساسیت لمسم خاموش کردم حتی باتری گوشی رم کالیبره کردم ولی فایده نداشته میشه دیگه نمیدونم چیکارکنم یه راهنمایی کنیدچیکارکنم ?????

  6. معین می‌گوید

    نوت ۴نسخه G اپدیت چرا براش نمیاد؟؟؟

  7. بهزاد رضایی می‌گوید

    سلام گوشی من j7 هست و یسری برنامه هارو یا نصب نمیشه یا اینکه بالا نمیاری اگه میشه علتشو بهم بگید

  8. امیر می‌گوید

    سلام و عرض ادب. دوستان به دادم برسید به مشکل بزرگی برخوردم. گوشیم note 4 sm=n910c نسخه اگزینیوس من از کیت کت به اندروید 5.0.1 اپدیت کردم و کاملا راضی بودم تا اینه اندروید 5.1.1 اومد اینم با اودین زدم گوشی اپدیت کردم خواستم روتش کنم دیدم کمی پیچیدس منم گفتم ببرم اندروید 5.0.1 و از اون اندروید استفاده کنم با سهل انگاری تمام گوشیمو مث اپدیت کردن بردم رو حالت دانلودینگ و رام 5.0.1 رو به اودین معرفی کردم و استارت زدم دیدم نشد چندین بار این کار کردم باز نشد و حالام دو روزه گوشیم رو حالت دانلودینگ مونده دوباره زدم 5.1.1 بازم مینویسه ناموفق کلا هیچ کاری نمیتونم بکنم فقط دانلودینگ میاره و بس. گوشی کلا بالا نمیاد خیییییلی ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

  9. علیرضا می‌گوید

    من از کجا میتونم اپدیت اندروید نت 4 را دریافت کنم لطفا راهنماییم کنید؟؟

  10. یاسین ایمانی می‌گوید

    من آپدیت 5.1.1 گلکسی نوت 4 را دریافت کردم.واقعا جالبه.ممنونم note4❤❤❤❤

  11. پوریا می‌گوید

    سلام
    من سری c دارم.
    امروز آپدیت کردم ولی fast charging ازکار افتاده و هیچ فرقی با شارژ معمولی نداره سرعتش.
    لطفا راهنمایی کنین.

    1. آرمان می‌گوید

      منم دقیقا همین مشکلو دارم لطفا راهنمایی کنید

    2. amir می‌گوید

      سلام منم سریcدارم ولی fast chargingخوبه خیلی هم سریع شارژ میکنه

  12. سجاد می‌گوید

    سلام. من مدل cدارم و امروز نسخه 5.1.1 آپدیت کردم ولی مخاطب هام رو بالا نمیاره. چیکار باید کرد؟

    1. محمد می‌گوید

      منم همین مشکل را دارم. لطفا داهنمایی کنین.

  13. سجاد می‌گوید

    منم مدل c رو دارم ولی هنوز نیومده ولی دوستام مدلHرودارهاندروید5.1براش اومده

  14. مسیح می‌گوید

    سلام من نوت 4 c دارم ولی اپدیت 5.1.1 نمیده چرا

  15. Parsa می‌گوید

    سلام من مدل c رو دارم ولی هنوز به 5.1.1 امدین نکردم تو اندروید لالی پاپ یه چیز امده که خیلی مزخرفه از نظر من هر کی که زنگ میزنه اسم طرف یا شمارشو میگه چه جوری اینو غیر فعال کنم با تشکر

  16. هادی عمارلو می‌گوید

    سلام.ببخشین. من رام ایران رو خریداری کردم. ولی این رام دوتا مشکل داره.
    1.وقتی تو پیام ها هستم یا سامسونگ هلس یکدفعه کرش میکنه و گوشی میره لاک اسکرین و دوباره باید وارد شم.
    2. برای نوتیفکشن ها وقتی تنظیم میکنم که جزئیات فلان برنامه مثل تلگرام موقع لاک بودن نشون داده نشه ولی اصلا اعمال نمیشه

    میخواستم بدونم مشکل از رام هست یا مسئله ای دیگه ایه. لطفا راهنمایی کنین.

  17. بهناز می‌گوید

    سلام. من دو روز هست اندروید 5.1.1 را دریافت کردم .
    گوشی نوت 4. اما از لحظه اینستال کار تلفن من مختل شده. تلفن و خط موبایلم مختل شده. به طبعه اینترنت خط موبایلم هم مختل شده. نمیدونم چیکار کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      یه بار بازگشت به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید..

  18. vahid می‌گوید

    سلام…من note 4 910c دارم….ساخت ویتنامه ولی با دوربینش مشکل دارم…در فیلم برداری در شب وسط تصویر صاف و ددورش ماته…همچنین در شرایط نوری خاص وسط تصویر یه لکه صورتیه…میگن z3 هم این مشکل رو داره…اگه گوشی شما اینجوری نیست به icestar.ir برید و کامنت بذارید…با تشکر