بنچمارک‌های بدست آمده بکارگیری 4 گیگابایت رم را در نسخه دوم وان پلاس تایید می‌کنند

کمپانی وان پلاس در سال گذشته توانست بیش از یک میلیون نسخه از گوشی هوشمند خود را در بازارهای در حال توسعه از جمله هند به فروش رساند. قیمت بسیار پایین در مقابل سخت‌افزاری در حد و اندازه پرچم‌دار را می‌توان از عوامل موفقیت وان پلاس دانست؛ بر همین اساس این شرکت چینی مصمم است تا نسل دوم پرچم‌دار خود را با قیمتی رقابتی در سه ماه سوم سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه کند.

0

از آنجا که به گوشی هوشمند وان پلاس لقب قاتل پرچم‌دار را نسبت داده‌اند، بسیاری منتظر معرفی نسل دوم این محصول هستند. در همین رابطه در چند وقت اخیر شاهد درز شایعات و تصاویر منتسب متعددی به این محصول هستیم. اگر به خاطر داشته باشید، وان پلاس 2 قرار بود در ابتدای سال جاری معرفی گردد، با این حال به دلایل مختلفی همچون گرمای تولیدی بیش از حد پردازنده اسنپ‌دراگون 810، کمپانی سازنده معرفی این محصول را به تعویق انداخت.

اخبار جدید در رابطه با نسخه دوم وان پلاس اینکه که ممکن است این محصول در سه مدل مختلف با کدهای A2001 و A2003 و A2005 راهی بازار شود. بر این اساس انتظار می‌رود مدل اسپرت وان پلاس 2 که با کد A2003 شناخته می‌شود به دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی مجهز شده باشد، این در حالی است که در قاب پشتی نیز میزبان دوربینی با دو لنز مجزا خواهد بود.

Screenshot-2015-07-02-at-6.33.13-PM1

از سویی شب گذشته بنچمارک های از این محصول توسط اپلیکیشن Geekbench درز کرده که نشان می‌دهد قلب مدل A2003 وان پلاس را قرار است نسخه اصلاح شده تراشه اسنپ‌دارگون 810 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

این اتفاق در زمانی رخ می‌دهد که شش هفته پیش نیز بنچمارک هایی از این مدل به ثبت رسیده بود که به کار گیری 3 گیگابایت حافظه رم تأیید می‌کردند. به هر حال زمان زیادی تا معرفی نسخه دوم وان پلاس باقی نمانده، از این رو بهترین کار صبر کردن تا تاریخ ششم مرداد برای پی بردن به صحت و سقم این اطلاعات است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.