ایده سونی برای اینکه گوشی هوشمند شما به طور مداوم از شما عکس سلفی بگیرد!

شاید آرزوی دوستداران عکس‌های سلفی آن باشد که گوشی هوشمندشان در تمام طول روز به ثبت عکس‌های سلفی از آن‌ها در وضعیت‌های مختلف اقدام کند. به‌نظر می‌رسد با طرح جدید شرکت سونی این آرزوی دوستداران عکس‌های سلفی به واقعیت خواهد پیوست.

0

در حق ثبت اختراع جدید شرکت سونی شاهد تکنولوژی هستیم که به گوشی هوشمند شما این امکان را خواهد داد تا در تمام طول روز به ثبت عکس‌های سلفی اقدام کند. این تصاویر با استفاده از پروتکل‌های ایمن به سرورهای ویژه ارسال می‌شوند تا با بهره‌گیری از نرم‌افزار مخصوص، در دسته‌های جداگانه برپایه احساسات نمایش داده شده در تصویر تقسیم‌بندی شوند.

پس از این کاربران می‌توانند به فراخوانی سلفی‌های شاد! سلفی‌های غمگین! تصاویر با احساسات کم و البته تصاویری که نرم‌افزار نتوانسته به تشخیص دقیق احساسات نایل آید اقدام کنند. نهایتا می‌توانید تایم‌لاینی بسته به واکنش‌های احساسی نسبت به رویدادهای مختلف ایجاد کنید. نکته جالب اینکه هنگامی که سونی از پی‌در‌پی بودن گرفتن عکس‌های سلفی صحبت می‌کند باید مدنظر قراردهید که این برنامه حتی هنگامی که شما خواب هستید نیز ادامه دارد تا نهایتا شاید دلیل کسل بودن خود در هنگام بیدارشدن از خواب را بیابید.sony selfie pattern

بد نیست بدانید که این حق ثبت اختراع در کریسمس سال 2013 یعنی زمان اوج‌گیری شروع به گرفتن عکس‌های سلفی در میان کاربران، ثبت شده است. با این اوصاف به‌نظر می‌رسد مواردی اینچنینی تا حدودی ناقص حقوق شهروندی و امنیت شخصی افراد باشند.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.