ولوو می‌خواهد خودروها مکان ایمن‌تری برای کودکان باشند

هنگامی که صحبت از استقرار امن کودک شما در خودرو می‌شود مطمئنا به یاد استفاده از صندلی‌های ویژه خودرو که در قسمت پشتی قرار می‌گیرند می‌افتید. در اکثر موارد به‌نظر می‌رسد استفاده از این صندلی‌ها بهینه‌ترین راه به‌منظور حفاظت از کودک شما است اما ولوو معتقد است می‌تواند این روش را تا حد زیادی بهینه‌سازی کند.

0

این شرکت به تازگی از یک طرح جدید با نام Excellence Child Seat در کشور سوئد رونمایی کرده که بر مبنای تغییر طراحی داخلی خودرو باعث خواهد شد قابلیت‌های جدیدی به بهره‌گیری از تعبیه صندلی کودک افزوده شود.

در حالت فعلی قرارگرفتن کودک در صندلی پشتی ممکن است نگاه کردن به وی توسط شما یا همسرتان به‌منظور مراقبت هرچه بیشتر را سخت‌تر کند اما در طرح جدید ولوو، قرارگرفتن کودک در صندلی جلویی و امکان چرخش آن به سمت عقب و روبروی مسافری که در قسمت عقب نشسته است می‌تواند مراقبت از وی را بیش از پیش ساده‌ کند.volvo concept for kids

استفاده از این طرح باعث خواهد شد والدین و یا دیگران بتوانند مراقب کودک باشند و همواره وی را مشاهده کنند و به راحتی به وی غذا دهند و از سوی دیگر راننده نیز می‌توانند با خیال راحت به رانندگی خود ادامه دهد. بنابر گفته ولوو استفاده از این ترکیب باعث خواهد شد کودک شما در موقعیتی امن‌تر در هنگام وقوع تصادف قرارگیرد و پشت وی به سمت جلو باشد تا از پرتاب وی به سمت جلو جلوگیری و از سوی دیگر پشتی صندلی نیز به عنوان محافظ وی از ایجاد آسیب به گردن و نخاع جلوگیری کند.

اگرچه این طراحی، ترکیبی بسیار ایده‌ال به‌نظر می‌رسد اما همچنان در مراحل اولیه تحقیق و توسعه است و ولوو نیز اعلام نکرده چه زمانی قادر خواهیم بود این طراحی را در خودروهای تولیدی این شرکت مشاهده کنیم.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.