درز مشخصات فنی جی ۳ پرو ال‌جی؛ صفحه نمایش ۶ اینچی QHD، رم 4گیگابایتی و اسکنر اثر انگشت!

اگر شما از جمله کاربرانی هستید که همواره به دنبال خرید گوشی‌های هوشمند با مشخصات برتر در بازار هستید به‌نظر می‌رسد جی پرو 3 ال‌جی بتواند نظر شما را جلب کند. با گذشت 16 ماه از عرضه جی پرو 2 ال‌جی به‌نظر می‌رسد اکنون نوبت نسل جدید این مدل گوشی هوشمند است تا در سال جاری به بازار عرضه شود.

1

جی پرو 3 ال‌جی از صفحه‌نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بهره خواهد برد که تراکم 490 پیکسل در هر اینچ را به همراه خواهد داشت. در داخل این فبلت از تراشه اسنپ دراگون 820 کوالکام به همراه چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی قابل ارتقا بهره گرفته شده است. دوربین 20.7 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو به‌منظور استفاده در گرفتن عکس‌های سلفی از دیگر مشخصه‌های این دستگاه هوشمند است. انتظار می‌رود از یک سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در میان دیگر قابلیت‌های موجود در این دستگاه بهره گرفته شود. اندروید 5.1 نیز در همان بدو ورود بر روی این دستگاه نصب خواهد بود.

براساس گزارش منتشره، جی پرو 3 ال‌جی چیزی نزدیک به 790 دلار قیمت خواهد داشت. این در حالی است که شایعاتی از تولید نسخه تمام فلزی جی‌ 4 ال‌جی نیز به‌منظور عرضه در نیمه دوم سال جاری میلادی به گوش می‌رسد. آن‌طور که از شواهد پیداست جی 4 نوت ال‌جی با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی و قابلیت فوکوس خودکار لیزری در دوربین پشتی نیز به همراه یک قلم ویژه به بازار عرضه خواهد شد.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Al!R3ZA می‌گوید

    یعنی جی 4 نوت و جی پرو 3 گوشیای متفاوتی هستن؟
    به نظر میاد شایعه ها مربوط به یه گوشی باشه ها !