گزارش: اپل از آیفون 6 اس در 27 شهریور ماه رونمایی خواهد کرد

در دو هفته گذشته گزارش‌هایی مبنی بر معرفی آیفون 6 اس انتشار یافت. در همین رابطه M.I.C. Gadget عنوان کرده است که این محصول جدید اپل روز جمعه، 27 شهریورماه رونمایی شده و یک هفته پس از آن، آماده فروش خواهد شد.

1

این وبسایت بر اساس گزارش خود از یک منبع معتبر در کارخانه فاکس‌کان مدعی شده است که شرکت اپل مانند آیفون‌های قبلی خود، شهریورماه را برای معرفی آیفون جدید خود در نظر گرفته است  و گمان می‌رود آیفون جدید هم نیز در همین ماه رونمایی شود.

روزهای جمعه در ماه شهریور روزهای موردعلاقه اهالی کوپرتینو برای معرفی سالانه پرچم‌داران خود است. از آن‌جایی که روز بیستم شهریور روز عزای ملی آمریکا است تا حدودی بعید به نظر رسد که این شرکت درجه یک آمریکایی آن را برای رونمایی پرچم‌دار بعدی خود انتخاب کند. از 20 شهریور که بگذریم، 27 شهریور روز مناسب‌تری برای رونمایی از محصولات جدید اپل خواهد بود.

سال گذشته در 28 شهریور شاهد رونمایی از آخرین پرچم‌داران اپل، یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس با یک سبک طراحی جدید بودیم؛ اما نکته‌ای که اینجا به چشم می‌خورد این است که سال گذشته اپل از ساعت هوشمند خود در روز سه‌شنبه 18 شهریور رونمایی کرد، یعنی 10 روز قبل از رونمایی آیفون 6، پس با این وجود، احتمال رونمایی از نسل جدید آیفون را در سه‌شنبه 17 شهریور امسال را هم می‌توان به عنوان یکی از گزینه‌های موجود در نظر گرفت.

آیفون جدید احتمالاً از یک پردازنده LTE کوالکام قدرتمندتر، فناوری فورس‌اچ اپل، دوربین بهبود یافته برخودار بوده و تغییراتی را در سایر مشخصات خود داشته باشد. منابع خبری نزدیک به فاکس‌کان این اطلاعات را تائید کرده‌اند اما فعلاً همه چیز در حد احتمال است و باید منتظر ماند و دید که اپل چه تصمیمی را در این رابطه اتخاذ خواهد کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ehsan می‌گوید

    سلام، آیا اپل. 6s دو طرف آن مشکی به رنگ آیفون 4 یا 4s هست؟