سری 2016 محصولات شورولت به سیستم تهویه مطبوع برای گوشی هوشمند شما تجهیز خواهد شد

حال که تابستان از راه رسیده و با خود هوای گرم را به همراه آورده است، افراد در اطراف دنیا از این گرما که در برخی نقاط طاقت‌فرسا می‌شود، رنج می‌برند. ایران هم از این قاعده مستثنا نیست.

0

بااین‌حال برخی افراد، گوشی‌های هوشمندشان را نیز فراموش نکرده‌اند. این گوشی‌ها مخصوصاً زمانی که در حال شارژ شدن باشند گرم می‌شوند. همین باعث شده تا شورلت به این فکر بیفتد که تعبیه کردن دریچه‌ای تنها با هدف خنک کردن گوشی‌ها در خط تولید سال 2016 میلادی، ایده خوبی خواهد بود.

شورلت امروز اعلام کرد که «خنک‌کننده گوشی فعال» در خودروهای جدید ایمپالا، کروز، ولت و مالیبو قرار خواهد داشت. همان‌طور که در ویدئو می‌بینید، این سیستم هنگامی‌که گوشی شما به صورت بی‌سیم در میانه خودرو در حال شارژ شدن است، هوای خنک را بر آن می‌دمد.

به نظر چندان قابلیت مهم و لازمی نیست، اما گوشی‌های هوشمند مدرن، می‌توانند در هنگام شارژ شدن خیلی گرم شوند – مخصوصاً زمانی که از آن‌ها برای انجام کارهای دیگری مثل راه‌یابی دقیق، پخش موسیقی یا برقراری تماس به کمک بلوتوث استفاده می‌کنید. این استفاده‌ها را با هوای گرمی که درون خودرو جریان دارد ترکیب کنید و حالا یک گوشی بیش‌ازحد داغ دارید. به همین علت شورلت خنک‌کننده‌ی فعال گوشی را در خودروهای 2016 خود که در بالا ذکر شد را در نظر گرفته است.

cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.