وداع با یک سرگرمی نوستالژیک؛ حباب‌های مشمع‌های بسته‌بندی جدید دیگر نخواهند ترکید!

آن‌طور که به یاد می‌آوریم مشمع‌های بسته‌بندی حبابی بیشتر از اینکه محصولات را در خود جای‌داده و از آن‌ها محافظت کند، وسیله‌ای برای سرگرمی بوده است. خیلی از ما ساعت‌ها بی‌رحمانه به جان حباب‌هایش می‌افتادیم و آن‌ها را می‌ترکاندیم. چقدر لذت‌بخش بود نه؟

4

متأسفانه، این منبع لذت محض، ممکن است در خطر قرار گرفته باشد؛ زیرا شرکتی که این پوشش حبابی را اختراع کرده حالا نسخه جدیدی را معرفی کرده است که نمی‌ترکد! باور می‌کنید؟ این شرکت که Sealed Air نام دارد، نسخه جدید مشمع بسته‌بندی حبابی را به گونه‌ای طراحی کرده که به جای ترکیدن، هوا را به اطراف منتقل می‌کند.

این طراحی جدید به شکل ورق تولیدشده و نسبت به طراحی قبلی، جای بسیار کمتری اشغال می‌کند که باعث ذخیره و ارسال راحت‌تر آن می‌شود. به شرکت‌هایی که مایل‌اند از این طراحی جدید استفاده کنند، پمپی از طرف شرکت Sealed Air داده می‌شود که با استفاده از آن ورق‌ها باد می‌شوند.

غمگین شدید؟ تنها نیستید، بسیاری از طرفداران مشمع‌های بسته‌بندی حبابی ناراحتی خود را در توییتر به اشتراک گذاشته‌اند. حتی برخی با ایجاد یک کمپین و استفاده از هشتگ #SaveBubbleWrap، می‌خواهند طراحی پوشش حبابی قبلی را حفظ کرده و مانع جایگزین شدن آن با طراحی جدید بشوند.

یکی از طرفداران در توییتر نوشته است:

اگر بخواهند پوشش حبابی صامتی درست کنند که نمی‌ترکد، دنیایی که ما می‌شناسیم خواهد مرد.

–Jenn Ziegler @jennziegler پنجشنبه، 11 تیر 94

بعد از دیدن این توییت شرکت Sealed Air در پاسخ نوشت:

نیازی به ایجاد کمپین و تلاش برای حفظ مشمع‌های بسته‌بندی حبابی نیست. آن‌ها حذف نمی‌شوند، تنها مدل دیگری هم در کنارشان جای گرفته است.

–Bubble Wrap Brand @BubbleWrapSEE پنجشنبه 11 تیر 94

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. همایون می‌گوید

    دیگه مرزی بین نکات بی اهمیت یا با اهمیت در دنیای امروز نمانده…
    یا شاید ما باید دیدگاهمون رو در خصوص شاخص های ” اهمیت ” تغییر بدیم !!!

  2. حمید می‌گوید

    اینو از ما نگیرید!
    تنها چیزیه که برامون باقی مونده! :(

  3. من می‌گوید

    شرکت ها هم موندن از دست این لوس بازی های مردم، والا هرچیز بی اهمیتی براش کمپین راه میافته در صورتی که مسائل مهمتر…

    1. sasan می‌گوید

      برادر، فک کردی مردم تو کل دنیا مثه ما انقد دغدغه دارن؟؟؟ یا مثلا روزی 6 وعده اخبار نگا میکنن که ببینن شیر و ماست چند شده؟؟؟ یکم زندگی کن آقای پر اهمیت..