نسخه جدید پلی‌استیشن 4 تا 18 درصد مصرف برق را کاهش داده است

نسخه جدید پلی‌استیشن ۴ با هارد یک‌ترابایتی به تازگی ازجانب سونی معرفی شده است، این نسخه که PS4 Ultimate Player Edition نامیده می‌شود شاهد بهینه‌سازی‌هایی بوده که یکی از آنها کاهش چشمگیر مصرف برق است.

1

نسخه جدید پلی‌استیشن ۴ که آنرا با مدل CUH-1200 نیز خطاب می‌کنند از لحاظ وزن حدود ۱۰ درصد نسبت به نسخه قبلی خود سبک‌تر است و پاور این دستگاه نیز از ۲۵۰ وات که در پلی‌استیشن ۴ قبلی استفاده می‌شد به ۲۳۰ وات کاهش داده است. همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، نسخه یک ترابایتی پلی‌استیشن ۴ جدید حدود ۱۸ درصد مصرف برق را کاهش می‌دهد.
ناگفته نماند که در قسمت پشت پلی‌استیشن ۴ معرفی شده نیز از لحاظ طراحی شاهد تفاوت جزئی هستیم و نمای پورت‌ها در قسمت پشت دستخوش تغییر شده‌ است. پیچ‌های که برای بستن قاب دستگاه به صورت مخفی تعبیه شده‌اند نیز از چهار عدد پیچ به دو عدد کاهش داشته است.
مادربورد دستگاه نیز از لحاظ ابعاد قدری کوچک‌تر شده و هارد پلی‌استیشن ۴ مدل CUH-1200 نیز تغییراتی داشته است.
با این حساب باید دید کاهش مصرف برق در این کنسول پر طرفدار تا چه اندازه به افزایش فروش پلی‌استیشن ۴ کمک‌ خواهد کرد.

teaktown.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    سلام، به هر سایتی میگم یک ترابایتی از این مدل میگه cuh_1216b در حالی فکر کنم این مدل قبل تر از cuh_1200 باشد،آیا درست است و کدام از این دو مدل در حال حاضر جدید ترین هستند؟