خوب یا بد در هر صورت حالا می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را بر روی ساعت هوشمند اندرویدویر خود تماشا کنید

اگر به طور اتفاقی به این مسئله فکر کرده باشید که چقدر خوب بود اگر ساعت هوشمندتان قابلیت پخش ویدئوهای یوتیوب را داشت، بد نیست بدانید که خوب یا بد، به لطف یک اپلیکیشن جدید این امکان برای تمام ساعت‌های هوشمند اندرویدی فراهم شده است.
0

این اپلیکیشن که Video for Android Wear & Youtube (ویدئو برای اندرویدویر و یوتیوب) نام دارد کاملاً رایگان بوده و می‌توان آن را از گوگل پلی دانلود کرد.

علاوه بر نگرانی در مورد مصرف بالای باتری این ساعت‌ها و صفحه‌نمایش کوچک آن‌ها، حالا باید با مشکل تایپ کردن با یک صفحه‌کلید کوچک برای یافتن ویدئوی موردنظر خود در یوتیوب نیز دسته و پنجه نرم کنید. برای اینکه صدای ویدئو را گوش کنید نیاز دارید که از قابلیت اتصال این اپلیکیشن به هدفون‌ها و اسپیکرهای بلوتوثی استفاده کنید.

smart-wach-video-play2

بعد از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، حالا ساعت‌های هوشمند به یک موضوع شگفت‌انگیز جدید تبدیل شده‌اند. با وجود اینکه ساعت‌های هوشمند پتانسیل بالایی دارند، اما تصور اکثر مردم این است که این گجت‌ها هنوز نمی‌توانند به عنوان یک محصول مستقل استفاده شوند چرا که فعلاً وظایف اساسی این ساعت‌ها را گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهند. بدیهی است که اپلیکیشن جدید Video for Android Wear & Youtube تا حدودی این تفکر را رد کرده است.

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.