درز تصاویر گلکسی اس 6 اج پلاس در مقایسه با گلکسی اس 6 اج عادی

تابه‌حال به مقدار لازم از شایعات مربوط به Galaxy S6 Edge Plus شنیده‌ایم، به‌علاوه گزارش اینکه سامسونگ بر این نام علامت تجاری گذاشته است تا مطمئن شود چنین دستگاهی تولید خواهد شد.

0

طبق شایعات احتمال می‌رود که به جای تکرار تولید Galaxy Note Edge، این گوشی منتشر شود. همان‌طور که قبل‌تر از این در سال جاری شایعه شده بود که این فبلت با صفحه زاویه‌دار، S-Pen نخواهد داشت و برخی دیگر اشاره می‌کردند که سامسونگ اصلاً برنامه‌ای برای تولید مدلی از Note Edge، برای سال 2015 ندارد.

ما هم  با اطلاعات موجود، نتیجه‌گیری بیشتر از این نخواهیم کرد؛ اما از وجود یک فبلت با حاشیه زاویه‌دار که در دست تولید است، تقریباً مطمئن هستیم. دیروز دو جلد و کیس که احتمالاً برای Note 5 و S6 Edge Plus باشند را دیدیم.

فعلاً از دیدن مدلی که به تولیدکنندگان قاب ارائه ‌شده بود تا بتوانند محصولات خود را مطابق آن تولید کنند لذت ببرید.

در کمال صداقت، زیاد دردناک نیست که این مدل یک S6 Edge Plus است. ازآنجایی‌که تنها پشت گوشی را می‌بینیم، مجبوریم حرف‌های کسی که این عکس را پخش کرده باور کنیم. به‌هرحال می‌توانیم آن را در کنار یک گلکسی اس 6 معمولی ببینیم و مقایسه کنیم. دنبال حکم هستید؟ دوستان، این یک فبلت است.

note 6 plus edge 1 note 6 plus edge 2 note 6 plus edge 3 note 6 plus edge 4 s6 plus edge 6note 6 plus edge 5

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.