دانلود کنید: تمام والپیپرهای گوشی هوشمند Meizu MX5

چند روز پیش شرکت Meizu گوشی پرآوازه MX5 خود را رونمایی کرد، این گوشی خوش آتیه در کنار مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی که دارد از والپیپرهای زیبایی نیز برخورداراست که احتمال می‌رود دارندگان سایر گوشی‌ها نیز هوس کنند آنها را دانلود نمایند.

0

گوشی MX5 از چیپست مدیا‌تک هِلیو X10 به همراه پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 برخوردار است و ۳ گیگابایت رم در این محصول در نظر گرفته شده، پرچمدار جدید Meizu با تکیه بر این امکانات سخت‌افزاری توانسته نتایج خوبی را در آزمایش‌‌های بنچ‌مارک AnTuTu کسب کند. جالب اینجاست که این گوشی قدرتمند از لحاظ قیمتی نیز مقرون به صرفه است و Meizu پرچمدار جدید خود را با قیمت ۳۰۰ دلار روانه کارزار گوشی‌های هوشمند خواهد کرد.
هما‌ن‌طور که در ابتدا ذکر شد این گوشی در کنار مشخصات سخت‌افزاری، والپیپرهای زیبایی نیز دارد. به همین منظور تمامی والپیپرهای این گوشی را برای کسانی که هوس‌ کرده‌اند رنگ و لعابی تازه به گوشی خود ببخشند می‌توانید از لینک منبع، دانلود کنید.

تماشای این والپیپرها نیز به تنهایی خالی از لطف نیست:

 

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.