رونمایی هواوی از دو دستگاه الکترونیکی پوشیدنی جدید ارزان قیمت با نام‌های Band Zero و Honor Whistle

هواوی به دنبال پر رنگ کردن نقش خود در عرصه تجهیزات هوشمند پوشیدنی است و دو دستگاه جدید با نام‌های Band Zero و Honor Whistle را با قیمت ارزان روانه بازار خواهد کرد.

0

علاقه‌ مردم به استفاده از تجهیزات هوشمند روز به روز بیشتر می‌شود و شرکت‌ها نیز برای فروش بیشتر علاوه بر تولید گوشی‌های هوشمند در پی ساخت سایر تجهیزات هوشمند نظیر دستبند و ساعت‌های هوشمند هستند تا از این طریق سود بیشتری به جیب بزنند.
هواوی نیز برای اینکه از قافله عقب نماند تاکنون محصولاتی نظیر دستبند هوشمند Honor Zero را به بازار معرفی کرده است. امروز نیز در حساب کاربری توئیتر شرکت هواوی شاهد معرفی ساعت هوشمندی با قیمت مناسب که از آن با نام Band Zero یاد می‌شود بودیم، در کنار این ساعت هوشمند، هواوی هدست جدیدی را نیز با نام Honor Whistle معرفی کرد.
ساعت هوشمند Band Zero برای عرضه در چین در نظر گرفته شده، این ساعت صفحه‌ای دایره‌ای دارد که قاب آنرا استیل احاطه کرده است، هواوی وعده داده تا این محصول ارزان قیمت را مرداد ماه امسال روانه بازار چین کند. Band Zero ضد آب و گرد و غبار است و از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند، سنسورهایی برای رصد کردن فعالیت‌ها و مدت زمان خواب کاربر در این ساعت تعبیه شده است. هواوی تاکنون در خصوص سیستم‌عامل Band Zero رازداری کرده است و نوع سیستم‌عامل به کار رفته در این ساعت هوشمند مشخص نشده است، هواوی مدعی است باتری این ساعت حدود ۴ ساعت دوام می‌آورد و با این حساب می‌توان حدس زد که در این محصول از سیستم‌عامل اندروید ویر استفاده شده است.
همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، در کنار ساعت هوشمند Band Zero، هواوی هدست Honor Whistle را نیز معرفی کرده است. در این هدست زیبا فلز صیقل داده شده به خدمت گرفته شده است و در دو رنگ مشکلی و بِژ به بازار عرضه خواهد شد و دکمه‌ای نورانی برای روشن بودن این هدست در نظر گرفته شده است که به زیبایی خودنمایی می‌کند. به غیر از توئییتی که هواوی در خصوص این دو محصول منتشر کرده است، اطلاعات بیشتری از آنها در اختیار نیست و هواوی در خصوص زمان عرضه و قیمت تجهیزات پوشیدنی جدید خود رازداری کرده است.

digitaltrends.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.