نسخه پی‌سی بازی ماین‌کرفت تاکنون 20 میلیون نسخه فروش داشته است

برخی از بازی‌های مطرح رایانه‌های شخصی از همان ابتدا ادعای فروش میلیونی دارند اما ماین کرفت یکی ازبازی‌هایی است که در زمان شروع عرضه شاید کمتر کسی فروشی اینچنینی برای آن تصور می‌کرد اما بر اساس گفته Mojang نسخه رایانه‌های شخصی این بازی تاکنون بیست میلیون بار به فروش رفته است.

0

Kaplan از این شرکت در حساب توییتر خود اعلام کرده است:

20 میلیون نسخه ویژه رایانه‌های شخصی ماین کرفت به فروش رسیده است. از همه شما بابت پشتیبانی خوب و طولانی مدت سپاسگزاریم.

این موضوع با توجه به اینکه در سال گذشته تنها 15 میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته بود و در سال جاری 5 میلیون دیگر از این نسخه نیز به فروش رفته است، کاملا قابل تحسین است.

مدنظر داشته باشید که این آمار تنها مربوط به نسخه رایانه‌های شخصی این بازی است. این در حالی است که میلیون‌ها کپی از این بازی برای پلتفرم‌های دیگر نیز به فروش رسیده است. سی میلیون کپی برای گوشی‌های همراه، دوازده میلیون کپی برای ایکس باکس 360 و یک میلیون کپی نیز برای پلی استیشن 3 به فروش رفته است.

ماین کرفت تنها یک بازی محض نبوده و به تازگی مایکروسافت به عنوان مالک Mojang از آن استفاده‌های آموزشی نیز به عمل آورده است.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.