نوکیا به‌کنار؛ این بار یک گوشی قدیمی E1200 سامسونگ جان یک پلیس را در برابر گلوله نجات داد

گوشی‌های نوکیا دیگر در بازار رنگ و لعابی ندارند و مدتی است که خط تولید این محصولات افسانه‌ای متوقف شده‌ است؛ اما آوازه گوشی‌های نوکیا به خصوص مدل‌های قدیمی آنها همچنان دهان به دهان بین قدیمی‌ها نقل می‌شود اما از قرار معلوم این‌بار نوبت گوشی قدیمی E1200 سامسونگ است تا با سینه سپر کردن در جلوی گلوله جان صاحب خود را نجات دهد و افسانه‌ای جدید خلق کند.

0

از قرار معلوم افسر پلیسی اهل فیلیپین با نام Demar Muaña که گوشی قدیمی سامسونگ E1200 خود را در جیب پیراهن خود نگه می‌داشته در درگیری مسلحانه‌ای مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد، از بخت خوش روزگار این گلوله به گوشی E1200 سامسونگ بر خورد می‌کند و این افسر خوش شانس از مهلکه جان سالم به در می‌برد.
افسر پلیس داستان ما، در حین انجام ماموریت مبارزه با قاچاق مواد مخدر بود که متاسفانه این عملیات آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و کار به درگیری مسلحانه می‌کشد، اینجاست که گلوله‌ای به سمت قلب وی شلیک می‌شود و قاب فلزی گوشی سامسونگ E1200 مانع از ورود گلوله به بدن وی می‌شود.
اگر این افسر پلیس گوشی را در جیب دیگری گذاشته بود معلوم نبود الان سرنوشتش به کجا ختم می‌شد.
ناگفته نماند که در این درگیری گلوله‌ای دیگر به بازوی چپ وی‌ اصابت می‌کند و این افسر پلیس در حال حاضر در بیمارستان تحت مداواست اما همان‌طور که گفته شد، جراحات وی مهلک نیستند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.