سامسونگ نام تجاری گلکسی اس ۶ اج پلاس را ثبت کرد تا شایعه عرضه یک مدل جدید قویتر شود

طرفداران سامسونگ به خوبی می‌دانند که این غول کره‌ای هر ساله دو مدل از محصولات تراز اول خود را با طراحی جدید و امکانات زیاد روانه بازار می‌کند، سری گلکسی اس و سری گلکسی نوت سامسونگ محصولاتی هستند که هر ساله شاهد هستیم مدلی تازه نفس از آنها به کارزار گوشی‌های همراه از جانب سامسونگ فرستاده می‌شود؛ اما از قرار معلوم امسال سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی اس ۶ پلاس را نیز به صف پیش‌قراولان خود اضافه کند.

0

این‌طور که پیداست سامسونگ به دنبال ثبت نام تجاری + S6 EDGE در ایالات متحده است، بر اساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ پنجم تیر ماه گذشته برای ثبت این نام اقدام کرده و چهار روز بعد موفق شد تا رسماً این نام تجاری را به ثبت برساند.

جالب اینجاست که در این نام تجاری ثبت شده از جانب سامسونگ هیچ‌ اشاره‌‌ای به محصولی خاص نشده است و نوع فونت به کار رفته در این نام یا رنگ آن به هیچ محصولی شباهت ندارد. با در نظر گرفتن تمام شواهد می‌توان حدس زد سامسونگ در صدد است دو گوشی‌ همراه هوشمند جدید که ابعادی بزرگ دارند روانه بازار کند، به احتمال زیاد یکی از این گوشی‌ها گلکسی اس ۶ اج پلاس است که با نام + S6 EDGE شناخته خواهد شد و دیگری گلکسی اس ۶ پلاس خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۶ اج پلاس ابعادی برابر با ۱۵۴.۴۵ در ۷۵.۸۰ در ۶.۸۵ میلی‌متر داشته باشد، از طرف دیگر شاهد شایعاتی مبنی بر استفاده سامسونگ از چیپست هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۸ در گلکسی اس ۶ پلاس به جای چیپست اگزینوس فعلی که در گلکسی اس ۶ به خدمت گرفته شده است نیز هستیم. چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ در جی ۴ عملکرد خوبی داشته است و با این حساب هیچ‌ دور از ذهن نیست اگر سامسونگ نیز به استفاده از این چیپست در محصولات خود علاقه نشان دهد.
متأسفانه تاکنون به غیر از چند تصویر که این گلکسی اس ۶ اج منتسب است اطلاعات بیشتری نداریم، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این تصاویر را غنیمت شمرده و به تماشای آن‌ها بنشینید:

 

phonearena,com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.