درباره Lenovo S90 بیش‌تر بدانیم

شرکت لنوو از برترین تولیدکنندگان محصولات کامپیوتری از قبیل نوت‌بوک‌ها و تبلت‌ها در جهان است که به‌تازگی شروع به ساخت تلفن‌های همراه خود پرداخته است. در ادامه توضیحاتی در مورد گوشی S90 از لنوو می‌پردازیم.

1

S90 جزو دسته موبایل‌های میان رده و ازنظر قیمت بسیار مناسب برای تمامی کاربری‌ها است که از 2 سیم‌کارت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایشگر 5 اینچی و وزن کم 125 گرمی از ویژگی‌های این تلفن همراه به‌حساب می‌آید. در طراحی بدنه به شکل هوشمندانه‌ای از پلاستیک با پوشش آلومینیوم استفاده‌شده است و خطوط بسیار زیبا و ظریف آن به شکلی طراحی‌شده است که بدون ایجاد درز در انتها به پایان می‌رسد که تنها 6.9 میلی‌متر ضخامت دارد و از نکات برجسته این گوشی زیبا است.

S90_Champagne-Gold

باوجود پردازنده 4 هسته‌ای 410 Qualcomm Snapdragon با سرعت 1.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم و چیپ گرافیکی 306 Adreno و صفحه‌نمایش Super AMOLED از نوع IPS به‌راحتی امکان اجرای بازی‌های سطح بالا 3D و فایل‌های ویدئویی HD را برای نهایت لذت از این گوشی فراهم نموده است.

استفاده از اندروید 4.4.4 قابل ارتقاء به اندروید 5 به همراه رابط کاربری 2.0 Lenovo Vibe UI و استفاده از برنامه‌های امنیتی همچون CLONEit رابط کاربری بسیار دوست‌داشتنی و پر امکاناتی را برای این گوشی مهیا نموده است.

دوربین باکیفیت این محصول با رزولوشن 13 مگاپیکسل و قابلیت فیلم‌برداری HD باکیفیت 1080 مجهز به فلش LED با زاویه باز قابلیت تشخیص چهره، Geo-tagging، HDR و همچنین دوربین دوم 8 مگاپیکسل جای بحثی برای یک گوشی میان رده باقی نخواهد گذاشت.

از دیگر مزایای این گوشی می‌توان به پشتیبانی از اینترنت پرسرعت نسل 3 و 4 (4G-3G) مجهز بودن به WiFi، GPS، NFC، نسخه بلوتوث 4.0 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره نمود.  تلفن همراه Lenovo S90 به‌زودی با گارانتی شرکت سازگار ارقام وارد بازارهای کشور می‌گردد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمید می‌گوید

    این همون کپی بیشرمانه از آیفون ۶ نیست؟!
    http://farnet.ir/1393/08/79739/lenovo-s90-sisley-now-official-with-a-shameless-iphone-like-presentation/

    خیلی خوبه از لحاظ امکانات و قیمت فقط اگه از مموری کارت هم پشتیبانی میکرد دیگه عالی میشد.