آغاز فروش فوق‌‌العاده اکسپریا Z3+‎ Dual سونی بهمراه هدیه ویژه یک اسمارت‌واچ 2 سونی

فرصتی بی‌نظیر برای در اختیار گرفتن محصولاتی بی‌نظیر- فروش فوق‌العاده Xperia™ Z3+‌ Dual به همراه هدیه ویژه Sony Smart Watch 2 آغاز شد.

1

بنابر اعلام روابط عمومی دفتر سونی‌موبایل در ایران؛ جشنواره فروش فوق‌العاده Xperia™ Z3+‌ Dual، جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصول Sony Mobile تاکنون، توسط شرکت پارس مایکروتل نماینده رسمی Sony Mobile در ایران از امروز به مدت یک هفته آغاز شد. به هر یک از خریدارانی که از امروز تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۴ از یکی از فروشگاه‌های رسمی معرفی‌شده گوشی Xperia™ Z3+‌ Dual بخرند، یک دستگاه ساعت هوشمند Sony Smart Watch 2 هدیه داده می‌شود.

این بهترین فرصت برای مصرف‌کنندگان است تا ضمن برخورداری از امکانات شگفت‌انگیز تلفن هوشمند پرچم‌دار Sony Mobile شامل دوربین قدرتمند ۲۰٬۷ مگاپیکسلی مجهز به حسگر Exmor RS™ برای موبایل برای داشتن عکس‌هایی عالی حتی در شرایط نوری چالش‌برانگیز، قابلیت ضدآب بودن و مقاومت در برابر گردوغبار با رتبه‌بندی IP65/IP68، دو روز ماندگاری باتری، مدیریت هم‌زمان دو سیم‌کارت و پردازشگر ۶۴ بیتی قدرتمند و سریع Qualcomm® Snapdragon™‌ 810 با CPU هشت هسته‌ای (۲ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای + ۱٫۵ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای)، امکان تجربهٔ فناوری‌های پوشیدنی تحسین‌برانگیز Sony Mobile را نیز به دست آورند.

ساعت هوشمند SmartWatch 2 SW2، برندهٔ جایزهٔ معتبر طراحی IFA Design Awards در سال ۲۰۱۴، کاربران را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از کیف یا جیب، با لرزشی ملایم روی مچ دستشان از اعلان‌ها باخبر شوند و تنها با نگاهی به نمایشگر ساعت هوشمند آن‌ها را بررسی کنند. SmartWatch 2 با داشتن رتبه‌بندی IP57 در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است و تنها با یک‌بار شارژ کردن می‌توان تا ۴ روز از آن استفاده کرد. همچنین می‌توان این ساعت هوشمند را با بندهای زیبا و شکیل قابل تعویض با سبک و نوع لباس و پوشش متناسب کرد.

این جشنواره از ۱۰ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۴ در فروشگاه‌های کامران، آرش و مایکروتل پلاس سونی در تهران و فروشگاه مایکروتل پلاس تبریز برگزار می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی شرکت پارس مایکروتل با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:

تماس از تهران: ۸۴۲۲۰

تماس از سایر شهرها: ۸۴۲۲۰۰۰۰

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسام می‌گوید

    باریکلا سونی
    بهترین گوشی جهان بدون شک