آیتونز 12.2 اپل با پشتیبانی از اپل موزیک و بیتس وان عرضه شد

علاقه مندان به محصولات اپل بدون شک مطلع هستند که این شرکت روز گذشته نسخه 8.4 پلتفرم موبایلی خود را با پشتیبانی از سرویس Apple Music منتشر کرده است.

0

ساکنین کوپرتینو در راستای معرفی هرچه بیشتر سرویس رادیویی جدید خود، امروز نسخه 12.2 نرم‌افزار آیتونز را با پشتیبانی از اپل موزیک و بیتس وان برای استفاده کنندگان از سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش عرضه کردند. کاربران با بهره‌گیری از این نسخه آیتونز قادر خواهند بود در اپل موزیک به صورت زنده قطعه مورد نظر خود را گوش دهند، پلی لیست شخصی خود را ایجاد کنند و یا اینکه به دنبال قطعه‌ی خاصی بگردند.

در کنار این موضوع، آیتونز 12.2 دارای بخش جدیدیست که امکان دسترسی به رادیو اینترنتی بیتس وان را برای کاربر فراهم می‌کند. طبق مکانیزم همیشگی، استفاده کنندگان از مک‌بوک و مک‌بوک ایر اپل می‌توانند از فروشگاه نرم‌افزاری Mac App Store آخرین نسخه از آیتونز را دریافت کنند، این در حالیست که به‌روزرسانی درون برنامه‌ای نیز برای کاربران ویندوز قابل دسترس است.

apple2-800x782

در بخش موزیک آیتونز 12.2، چندین سربرگ جدید از جمله قسمت “برای شما” وجود دارد که با توجه به علاقه‌مندی‌ها و اطلاعات ثبت شده در اکانت، برایتان موزیک‌هایی پیشنهاد می‌دهد، در کنار این می‌توانید در این قسمت موزیک‌هایی که در چند وقت اخیر آن‌ها را پلی کرده‌اید بیابید. اپل موزیک اکنون با شبکه‌های تولید کننده بسیاری همکاری می‌کند و روزبه‌روز بر تعداد هنرمندان موجود در این سرویس افزوده می‌شود. شما می‌توانید از طریق این سرویس آخرین موزیک ویدئوها و اخبار مربوط به هنرمند مورد علاقه خودتان را دنبال کنید و در طرف دیگر در بیتس وان به بررسی کارشناسانه کارهای آن‌ها در کنار مصاحبه‌های اختصاصی گوش کنید.

itunesconnect-800x563

تمامی این قابلیت‌های برای ماه اول رایگان هستند، اما برای استمرار آن‌ها می‌بایست اشتراک ماهانه 9.99 دلاری آن را پرداخت کنید، این در حالیست که اکانت 6 کاربره آن 14 دلار خواهد بود. لازم به ذکر است که برخلاف اپل موزیک، استفاده از امکانات رادیو بیتس وان و نرم‌افزار آیتونز  رایگان خواهد بود.

macrumors

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.