تصاویر درز کرده منتسب به آیفون 6 اس از برخی تغییرات داخلی جزئی در نسل بعدی آیفون خبر دارند

نسل بعدی آیفون که از آن با نام آیفون 6 اس یاد می‌شود، احتمالاً از لحاظ طراحی ظاهری، طراحی نسل قبل خود یعنی آیفون 6 را حفظ کرده و در این زمینه تغییری نداشته باشد.

0

در تصاویر منتشر شده توسط 9to5mac از پشت دستگاه، مشاهده می‌شود که قاب پشتی بسیار شبیه به قاب پشتی آیفون 6 بوده و حتی ضخامت و عرض مشابهی دارد و تنها در داخل دستگاه تفاوت‌هایی جزئی به چشم می‌خورد.

iPhone-6s-1

این تصاویر منتشر شده از آیفون 6 اس نشان می‌دهد که درگاه لایتنینگ، اسپیکرها، میکروفن‌ها، درگاه هدفون، دکمه سایلنت، دکمه‌ تنظیم صدا، دکمه قفل صفحه نمایش، درگاه سیم‌کارت، آنتن، شکاف قرارگیری دوربین جلوی دستگاه و فلش ال‌ای‌دی، تماماً شبیه به آیفون 6 که سال قبل منتشر شده، هستند. از آنجایی که معمولاً مدل‌های آیفون اپل که پسوند S به خود می‌گیرند، مدل‌های موفقی به شمار رفته و برای این شرکت تاریخ‌ساز شده‌اند، ظاهراً این آیفون جدید نسبت به مدل سال قبل، تغییرات ظاهری چندانی را تجربه نخواهد کرد.

iPhone-6s-2

در حالی که طراحی بیرون آیفون 6 اس، دست نخورده باقی‌مانده است، پوسته عقب این گوشی حکایت از یک ساختار داخلی متفاوت دارد و نشان می‌دهد که برد اصلی دستگاه و اجزای داخلی تغییراتی را به خود دیده‌اند. بر اساس شایعات، نسل بعدی آیفون از یک پردازنده A9، 2گیگابایت حافظه رم، فناوری فورس تاچ، بدنه آلومینیومی رده 7000 و همچنین دوربین با سنسور 12 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

 

macrumors

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.