رونمایی هواوی از ساعت هوشمند Honor Zero

اگر طی چند ساعت اخیر با فارنت همراه بوده باشید، بدون شک مطلع هستید که شرکت چینی هواوی امروز از چند گوشی بالا رده به همراه تعدادی گجت پوشیدنی جدید رونمایی کرده است.

0

بدون شک گل سرسبد معرفی شده امروز توسط هواوی، گوشی هوشمند Huawei Honor 7 بوده که با بهره‌گیری از بدنه‌ای تمام فلزی و دوربین 20 مگا پیکسلی توان رقابت با سایر پرچم‌داران اندرویدی را خواهد داشت.

اما بد نیست که بدانید شرکت سازنده یک ساعت هوشمند جدید را نیز با نام Honor Zero به عنوان ابزار جانبی برای فعالیت در کنار این بالا رده به بازار عرضه خواهد کرد که می‌تواند با بهره‌گیری از سیستم‌عامل اندروید ویر و قیمت مقرون به صرفه، فروش ساعت هوشمند G Watch R ال‌جی را با مشکل رو به رو کند. از نظر طراحی، ساعت هوشمند جدید هواوی به یک نمایشگر گرد تجهیز گردیده که طی سالیان اخیر محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

بر اساس تصاویر تبلیغاتی این محصول، شاهد به کار گیری بدنه‌ای یکپارچه هستیم که عدم وجود سنسورهای مختلف را تائید می‌کند و این موضوع روشن می‌کند که با یک ساعت هوشمند نه چندان لوکس رو به رو هستیم. هرچند هنوز اطلاعات بیشتری از قابلیت‌های این محصول منتشر نگردیده، با این حال می‌توان حدس زد که ساعت هوشمند Honor Zero مانند دیگر همنوعان خود توانایی جفت شدن با یک گوشی هوشمند و ارسال پیام را دارا می‌باشد.

در کنار این شواهد حاکی از آن‌اند که Honor Zero بر اساس استاندارد IP68، قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دارا می‌باشد و باتری آن توانایی سرپا نگاه داشتن دستگاه به مدت چهار روز را دارا است.

phonesreview

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.