آغاز عرضه رسمی iOS 8.4 به همراه سرویس اپل موزیک

بالاخره روزی که کاربران دستگاه‌های هوشمند اپل منتظر آن بودند فرا رسید و سرویس پخش آنلاین اپل موزیک به همراه نسخه رسمی iOS 8.4 برای کلیه دستگاه‌های پشتیبانی شده عرضه شد.

0

با توجه به اینکه اپل موزیک برنامه‌ای پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های مجهز به iOS  به حساب می‌آید، به‌روزرسانی نرم‌افزاری به منظور استفاده از آن لازم و ضروری است. دسترسی به آهنگ‌های موجود در این سرویس هزینه‌ای 9.99 دلاری به ازای هر ماه استفاده برای یک نفر و 15 دلار ماهیانه برای خانواده‌هایی تا شش نفر دارد.

با این اوصاف کاربران می‌توانند از سه ماه استفاده رایگان از این سرویس بهره ببرند که با توجه به عدم بهره‌گیری از قابلیت نمایش تبلیغات در این سرویس (نظیر آنچه در Spotify مشاهده می‌کنیم) به‌نظر می‌رسد این یک بخشش و لطف بزرگ از سوی اپل به حساب می‌آید.

با این اوصاف اپل سخت در تلاش است تا محتوایی انحصاری نیز به این مجموعه اضافه کند. علاوه بر این، اپل ایستگاه‌های رادیویی جدیدی را راه‌اندازی خواهد کرد که نام‌های بزرگی در صنعت موسیقی از آن پشتیبانی می‌کنند.apple-music

در حال حاضر به‌ روز رسانی iOS 8.4 تدریجا برای آیفون و آی‌پد عرضه می‌شود و در صورتی که این به روز رسانی را بر روی دستگاه خود نصب نکنید امکان استفاده از اپل موزیک را نیز نخواهید داشت. اگرچه این به روز رسانی مانند نسخه 8.3 یک آپدیت همه‌جانبه نیست اما بسته‌های برطرف کننده مشکلات همچنان در این به روز رسانی جای گرفته اند.

علاوه بر این موارد، بهینه‌سازی‌های انجام شده در برنامه iBooks اکنون امکان استفاده از کتاب‌های صوتی را در این برنامه فراهم می‌آورد. افزودن گزینه‌ای برای خاموش‌کردن تم خودکار شبانه و قابلیت سفارش سری‌وار کتاب‌ها از جمله دیگر تغییرات مشاهده شده در این نسخه جدید است. نهایتا iOS 8.4 مشکل موجود که امکان در اختیار داشتن اطلاعات موقعیت مکانی توسط تجهیزات جانبی GPS را فراهم نمی‌کرد مرتفع کرده است. در خصوص سازگاری با اپل واچ نیز مشکل نصب مجدد برنامه‌های حذف‌شده اپل واچ برطرف شده است.ios 8.4 update

در حال حاضر iOS 8.4 برای آیفون 4 اس و دستگاه‌های پس از آن و همچنین آی‌پد 2 و دستگاه‌های جدیدتر و نسل پنجم آی‌پاد تاچ عرضه شده است. به نظر می‌رسد این به روز رسانی، آخرین به روز رسانی بزرگ پیش از عرضه رسمی iOS 9 در پاییز سال جاری است. این نسخه جدید سیستم‌عامل که نسخه آزمایشی آن از ماه آینده برای عموم عرضه خواهد شد بر روی کلیه دستگاه‌هایی که در حال حاضر از iOS 8  استفاده می‌کنند قابل استفاده خواهد بود و در حال حاضر نیز نسخه ویژه توسعه‌دهندگان آن عرضه شده است. iOS 9 نرم‌افزار Siri را به قابلیت‌های هوشمندانه‌تر تجهیز خواهد کرد و از مالتی تسکینگ جدیدی برای آی‌پد رونمایی خواهد کرد.

به‌منظور دریافت به‌ روز رسانی iOS 8.4 کافی است به مسیر Settings>  General>Software Update رفته و گزینه Download and Install را انتخاب کنید.

arstechnica

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.