تماشا کنید: اولین ویدئوی منتشر شده از کار با گلکسی A8؛ باریک‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ

در اوایل سال جاری بود که شایعاتی مبنی بر عرضه خانواده مقرون به صرفه جدیدی تحت عنوان گلکسی A از سوی سامسونگ شنیده می‌شد، در همین راستا ماه گذشته نیز بنچمارک GFXBench برملا کرد که این خانواده شامل سه عضو با نام‌های A6, A8 و A9 خواهد بود.

0

در چند وقت اخیر تصاویری منتسب به گوشی هوشمند گلکسی A8 که لقب باریک‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ را یدک می‌کشد به بیرون درز کرده بود، در همین راستا ساعاتی پیش نیز یک منبع نزدیک به شرکت کره‌ای سامسونگ ویدئویی از کار با این محصول را در یک شبکه اجتماعی داخل کره به اشتراک گذاشت.

بر این اساس میدانیم که گلکسی A8 تنها 5.9 میلی‌متر ضخامت داشته و به بدنه‌ای تمام فلزی در کنار سخت‌افزار نسبتاً قدرتمندی از جمله صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 615 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده، دو گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی و سلفی 16 و 5 مگا پیکسلی به همراه باتری قدرتمند 3,050 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

با توجه به اخبار غیر رسمی گلکسی A6 از منظر قدرت سخت‌افزاری در رده‌ای ما بین A7 و A5 قرار خواهد گرفت اما گلکسی A9 و A8 قصد دارند جایگاه قدرتمندترین عضو خانواده سری گلکسی A را تصاحب کنند، جایگاهی که تا به امروز در اختیار A7 قرار داشته است.

این منبع همچنین تصدیق می‌کند که گلکسی A8 به طور پیش‌فرض با اندروید 5.1 کار خواهد کرد و شرکت سازنده فعلاً برنامه‌ای برای عرضه آن خارج از بازار چین ندارد. به هر حال با توجه به ظاهر گوشی‌های هوشمندی که اخیراً سامسونگ راهی بازار کرده است، به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای بالاخره خط و مشی زیبایی را در اولویت طراحی دستگاه‌های تولیدی خود قرار داده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.