رونمایی از Huawei Honor 7 مجهز به بدنه فلزی و پردازنده هشت هسته‌ای

شرکت چینی هواوی ساعاتی پیش پرچم‌دار نسل جدید خانواده Honor را با بدنه‌ای تمام فلزی و مجهز به سنسور اثر انگشت معرفی کرد.

1

بر اساس اطلاعات منتشر شده از مراسمی که هواوی به منظور معرفی این گوشی هوشمند برپا کرده بود،Huawei Honor 7 قرار است در دو مدل با ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی 16 و 64 گیگابایتی با پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان و نسل چهارم شبکه مخابراتی تولید گردد.

بر این اساس، بالا رده جدید خانواده Honor به صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی و چگالی تصویر 423 پیکسل در هر اینچ تجهیز گردیده است. بدنه‌ای این دستگاه تمام فلزی بوده و قلب آن را قرار است پردازنده داخلی Kirin 925 با فرکانس کار 2.2 گیگاهرتز در کنار چهار گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

Huawei-Honor-7 (2)

Huawei Honor 7 در قاب پشتی میزبان دوربینی با وضوح 20 مگاپیکسل با گشادگی دیافراگم F2.0 و قابلیت فوکوس خودکار است که به گفته شرکت سازنده، زمان فوکوس آن با 0.1 ثانیه کاهش یافته است. در زیر دوربین، سنسور اثر انگشت تعبیه گردیده که ما را یاد اچ‌تی‌سی وان مکس می‌اندازد. به هر حال پرچم‌دار جدید هواوی به دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی نیز تجهیز گردیده که با گشادگی دیافراگم F2.4 می‌تواند تصاویری شفاف را ثبت کند.
Huawei-Honor-7 (1)

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Huawei Honor 7 می‌توان به باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی که می‌تواند ظرف 30 دقیقه به حداکثر شارژ برسد، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی، Bluetooth 4.1, GPS،NFC، اندروید 5 و رابط کاربری EMUI 3.1 اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده، نسخه‌های 16 و 64 گیگابایتی این محصول قرار است به ترتیب با قیمت 322 و 400 دلاری از ماه آینده راهی بازار چین شود.

androidguys

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسین می‌گوید

    گوشی خوبیه خیلی عالی….خصوصا که از طراحی وان مکس کاملا اسکی رفته:)