مایکروسافت Visual Studio 2015 را 29 تیر ماه رونمایی خواهد کرد

شرکت مایکروسافت اعلام کرد Visual Studio 2015 در تاریخ 29 تیرماه سال جاری رونمایی خواهد شد. نسخه جدید این برنامه بر پشتیبانی از توسعه همگام میان پلتفرم‌های مختلف با هدف پشتیبانی از ویندوز، iOS و اندروید عرضه خواهد شد.

0

علاوه بر این، پشتیبانی از پروژه Apache Cordova و پلتفرم توسعه نرم‌افزاری Xamarin نیز در دستورکار قرار گرفته است. مایکروسافت همچنین همکاری‌های مشترکی با شرکت‌هایی مانند Epic Gmaes ( شرکت سازنده Unreal Engine) و Chukong Technologies ( توسعه‌دهنده Cocos2d) به‌منظور بهبود پشتیبانی از توسعه بازی‌ها در ویژوال استودیو 2015 انجام داده است.

دیگر قابلیت‌های جدید در این نسخه شامل پشتیبانی از افزونه‌ها، ابزارهای جدید به‌منظور عیب‌یابی و بررسی، شبیه‌ساز محیط توسعه برای اندروید و پشتیبانی داخلی برای دیدگاه‌ها و نظرات مرتبط با برنامه و البته بهینه‌سازی‌های انجام شده در خصوص رابط کاربری و عملکرد برنامه هستند.

همان‌طور که مایکروسافت پیش از این نیز اعلام کرده بود، این برنامه در قالب دو نسخه Enterprise و Pro عرضه خواهد شد ( پیش از این سه نسخه متفاوت از برنامه عرضه می‌شد). همچنین نسخه مستقل بدون نیاز به ثبت‌نام نیز در قالب بسته حرفه‌ای و با قیمت 499 دلار عرضه خواهد شد. عرضه نسخه رایگان مخصوص انجمن‌های ویژوال استودیو 2015 نیز به‌منظور بهره‌گیری از پروژه‌های منبع‌باز، تحقیقات آکادمیک و استفاده‌های آموزشی نیز در دستور کار مایکروسافت قرار دارد.

techcrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.