کالبدشکافی اکسپریا زد ۴ و اکسپریا زد ۳ پلاس از تعمیر نسبتا آسان آنها خبر دارد

علی‌رغم انتشار خبرهای مختلف و حواشی متفاوت در خصوص اکسپریا زد 3 پلاس و زد 4، از مشکلات گرم‌شدن گرفته تا ضعف پردازنده و یا حتی مشکل برچسب رویی صفحه‌نمایش، این دو دستگاه هوشمند سونی را باید از جمله گزینه‌های محبوب موجود در بازار به‌حساب آورد.

0

یکی از مواردی که علاوه بر بهره‌گیری از تکنولوژی بهینه‌شده در دوربین، شرکت سونی همواره به خوبی از پس آن بر آمده، طراحی زیبای گوشی‌های هوشمند است. این ویژگی در پرچمداران جدید سری اکسپریا زد نیز کاملا مشاهده می‌شود. در داخل این دو پرچمدار سونی نیز تراشه اسنپ دراگون 810 پرحاشیه در کنار دیگر مولفه‌های سخت‌افزاری قرارگرفته است.Sony-Xperia-Z3--Z4-teardown13

با بازکردن این دو دستگاه می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به مولفه‌های سخت‌افزاری این دو هوشمند سونی داشته باشیم. نکته قابل توجه اینکه باتری دستگاه به‌آسانی از جای خود بیرون می‌آید و دیگر مولفه‌های سخت‌افزاری نیز بنابر آنچه در گزارش عنوان شده به‌راحتی از جای خود خارج می‌شوند که همین امر باعث خواهد شد تعمیر دستگاه به‌آسانی انجام پذیرد.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.