وان پلاس 2 از اسکنر اثر انگشتی سریع‌تر از تاچ‌آی‌دی اپل برخوردار خواهد بود

شرکت وان‌پلاس تصمیم گرفته از یک اسکنر تشخیص اثر انگشت در گوشی هوشمند جدید خود یعنی وان پلاس 2 استفاده کند و از سوی دیگر تضمین کرده این اسکنر در مقایسه با آنچه تاکنون در دستگاه‌های اندرویدی مشاهده کرده‌ایم عملکرد بهتری دارد.

0

مسئله مهم اینکه وان‌پلاس ادعا می‌کند این اسکنر تشخیص اثرانگشت در مقایسه با تاچ‌آیدی اپل نیز سرعت بالاتری دارد. این در حالی است که تاکنون اسکنرهای تشخیص اثرانگشت را در دستگاه‌های مختلف اندرویدی شاهد بوده‌ایم که اکثرا کاربران را از استفاده سریع از آن‌ها مایوس کرده‌اند. گلکسی اس 6 و اس 6 اج بهترین نمونه‌های موجود در بازار در زمینه بهره‌گیری از سنسور تشخیص اثرانگشت هستند که این دو نیز در مقایسه با تاچ‌آیدی آیفون از دقت پایین‌تری بهره می‌برند.

وان‌پلاس 2 مدعی است با بهره‌گیری از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی موجود در اسکنرهای تشخیص اثر انگشت می‌تواند این قاعده را تغییر داده و با سرعت بالا و البته قابلیت اعتماد زیاد قفل دستگاه هوشمند شما را بازکند.

OnePlus 2

 

وان‌پلاس هنوز در خصوص نوع اسکنر تشخیص اثرانگشت مورد استفاده اظهار نظر نکرده اما با توجه به همکاری این شرکت با کوالکام این احتمال وجود دارد که این شرکت چینی از اسکنری که پیش از این کوالکام در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته بود استفاده کند.

این اسکنر که سنس آی‌دی نامیده می‌شود از امواج اولتراسونیک به‌منظور نفوذ به لایه‌های بیرونی پوست شما از طریق ایجاد یک تصویر سه‌بعدی با جزئیات بالا استفاده می‌کند تا فرایند شناسایی با دقت بالاتری انجام پذیرد. این تکنولوژی نه‌تنها از تصویر اثر انگشت بلکه از منافذ عرق و خطوط موجود بر روی پوست نیز استفاده می‌کند.

برخلاف تا‌چ‌آیدی، سنس‌آیدی حتی در مواقعی که انگشت شما خیس باشد نیز قابل استفاده خواهد بود و از میان موادی مانند آلومینیوم، فولاد و دیگر مواد اینچنینی نیز قابلیت گذر دارد. با این اوصاف وان‌پلاس هنوز تایید نکرده که از چه نوع اسکنری در  دستگاه جدید تولیدی خود استفاده خواهد کرد. دیگر مشخصه‌های وان‌پلاس 2 عبارتند  از پردازنده اسنپ دراگون 810 و یو‌اس‌بی نوع C . همان‌طور که می‌دانید معرفی وان پلاس 2 در قالب قابلیت واقعیت مجازی انجام خواهد گرفت.

cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.