مایکروسافت نسخه ارزان‌تر سروفیس پرو 3 را با پردازنده Core i7 عرضه کرد

کاربرانی که همواره به دنبال خرید تبلت‌های سرفیس پرو 3 بوده‌اند و علاوه بر کارایی، پایین‌ترین قیمت ممکن را نیز مدنظر داشته‌اند اکنون باید خوشحال باشند زیرا گزینه جدیدی توسط مایکروسافت در مقابل آن‌ها قرارگرفته است.

0

شرکت مایکروسافت نسخه جدیدی از سرفیس پرو 3 را به مجموعه محصولات موجود در این دسته اضافه کرده که از پردازنده Core i7 اینتل با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، هشت گیگابایت رم و البته 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. با این اوصاف باید گفت جدیدترین تغییر انجام‌شده در میزان حافظه داخلی این تبلت است. پیش از این مدل‌های مجهز به پردازنده Core i7 از حافظه‌های داخلی 256 و 512 گیگابایت بهره‌مند شده بودند.

این مدل جدید که قیمت 1299 دلار برای آن درنظر گرفته شده است قیمتی معادل نسخه Core i5 با حافظه داخلی 256 گیگابایت دارد. در واقع این گزینه، مناسب کاربرانی است که علی‌رغم کارایی بالا از دستگاه خود حافظه ذخیره‌سازی زیادی طلب نمی‌کنند.

خط تولید سرفیس پرو 3 از تنوع محصول با پردازنده‌های Core i3,i5,i7 بهره می‌برد. نوع i7 سریع‌ترین محصول موجود در این سری است. این سرعت به‌ویژه با بهره‌گیری این مدل از پردازنده نسل چهارم اینتل بیش از پیش خودنمایی می‌کند. نسخه مجهز به پردازنده i7 از تکنولوژی Turbo Boost به‌منظور افزایش سرعت پردازنده تا 3.3 گیگاهرتز نیز بهره می‌برد. به‌منظور عملکرد بهتر ویدئویی از تراشه گرافیکی Intel HD Graphics 5000 نیز در این تبلت بهره گرفته شده است.surface-pro-3-type-cover

شرکت مایکروسافت این گزینه را به‌عنوان جایگزینی مناسب برای لپ‌تاپ‌های سنتی معرفی کرده تا با همکاری Touch Cover یا Type Cover تبلت هوشمند شما را به یک نوت‌بوک مبدل می‌کند. Type Cover تجربه تایپی معادل با آنچه در لپ‌تاپ‌های سنتی مشاهده می‌کنید پیش روی شما قرار می‌دهد.

سرفیس پرو با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش 12 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل در حال حاضر با ویندوز 8.1 حرفه‌ای عرضه می‌شود اما به‌روز رسانی آن به ویندوز 10 پرو همزمان با آغاز عرضه این نسخه از ویندوز به‌طور رایگان انجام خواهد شد. این تبلت از بلوتوث 4.0 و جدیدترین نسخه وای‌فای یعنی Wi-Fi 802.11ac نیز پشتیبانی می‌کند. دیگر آیتم‌های موجود در این دستگاه عبارتند از پورت یو‌اس‌بی 3.0، شکاف مخصوص کارت حافظه، ورودی هدفون، پورت مینی دیسپلی، یک قلم مخصوص و بسته نرم‌افزاری کامل مایکروسافت آفیس. با اضافه‌شدن این مدل به مجموعه سرفیس پرو، اکنون تنوع محصول این تبلت مایکروسافت به شش عدد می‌رسد.

Cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.