تماشا کنید: زوم ۸۳ برابری دوربین Nikon P900 می‌تواند تکان خوردن ماه را نشان دهد!

دوربین نیکون P900 توجه عکاس‌ها و منتقدین زیادی را به خود جلب کرده، در کنار تمام امکاناتی که این محصول جدید نیکون به آنها مزین است امکان زوم باور نکردنی نیکون P900 بیشتر از بقیه به چشم می‌خورد، این دوربین می‌تواند تا 83x زوم اپتیکال داشته باشد.

1

به همین منظور تاکنون ویدئوهای مختلفی از قدرت زوم نیکون P900 منتشر شده است اما ویدئویی که امروز در این‌جا با هم به تماشا می‌نشینیم حرکت ماه را با زوم فوق‌العاده این دوربین به تصویر کشیده است.

یکی از دارندگان این دوربین که با نام Lothar Lenz وی را می‌شناسیم ویدئویی ۱.۵ دقیقه‌ای از این دوربین در حالت زوم گرفته است که می‌توان تکان خوردن ماه را در آن مشاهده کرد.

جالب اینجاست که زوم P900 به اندازه‌‌ای دقیق است که حتی می‌توان حفره‌های موجود بر روی سطح ماه را با جزئیات کامل مشاهده کرد. پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی تکان خوردن ماه از نگاه دوربین Nikon P900 را از دست ندهید:

petapixel

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمیدرضا می‌گوید

    چقدر زیبا…