شایعه: گلکسی اس 6 اج پلاس با یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی همراه خواهد بود

به‌نظر می‌رسد روز به روز بر تعداد شایعات و خبرهای مرتبط با گلکسی اس 6 اج سامسونگ افزوده می‌شود. امروز و در تازه‌ترین گزارش منتشر شده توسط Sammobile اذعان شده این دستگاه هوشمند از ارتفاع 151 میلی‌متر و عرض 73 میلی‌متر بهره خواهد برد. علاوه بر این اعلام شده گلکسی اس 6 اج به باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز خواهدشد.

0

پیش از این شایعات منتشره خبر از ابعاد 154.45 در 75.8 در 6.85 میلی‌متر می‌دادند که حاکی از بهره‌گیری از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی بود. این درحالی است که نسخه معمولی گلکسی اس 6 از صفحه‌نمایش 5.1 اینچی در ابعاد 142.1 در 70.1 در 7 میلی‌متر بهره می‌برد.

در این گزارش غیررسمی جدید هیچ توضیحی در خصوص ضخامت دستگاه اعلام نشده و تنها به ذکر بهره‌گیری از باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی اکتفا شده که در مقایسه با باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس 6 یک ارتقای کاملا مشخص است. از سوی دیگر افزایش ابعاد گوشی می‌تواند به عدم نیاز به افزایش ضخامت دستگاه به‌منظور بهره‌گیری از باتری با ظرفیت بالاتر کمک کند.

بنابر گزارشاتی که پیش از این منتشر شده است گلکسی اس 6 اج پلاس از پردازنده اسنپ دارگون 808، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بهره خواهد برد. با این اوصاف تا زمان معرفی رسمی این هوشمند جدید سامسونگ نمی‌توان اظهارنظر دقیقی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن کرد.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.