مایکروسافت تصویر پس‌زمینه پیش‌فرض نسخه نهایی ویندوز 10 را از نور ساخته است!

همانند روندی که در دیگر نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز شاهد بودیم، شرکت مایکروسافت قصد دارد پس زمینه ویژه‌ای برای ویندوز 10 استفاده کند. ویندوز 8 با طرح بابونه و ویندوز ویستا با طرح سپیده‌دم حتما در ذهن کاربران ویندوز خواهند ماند اما پس زمینه ویندوز 10 از لوگویی مشابه ویندوز 7 استفاده خواهد کرد.

0

البته این طرح تنها یک لوگوی قدیمی نبوده و مایکروسافت با سفر به استودیوی سن فرانسیسکو و ساخت دو سازه ویژه سعی کرده لوگوی جدید ویندوز را از نور بسازد.

 

windows10wallpaper.0

این شرکت نرم‌افزاری از تکنیک‌های ویژه تصویربرداری، لیزرها و پروژکتورها استفاده کرده تا تصویر این قهرمان جدید خود را که بر روی میلیون‌ها رایانه‌ شخصی مجهز به ویندوز مورد استفاده قرار خواهد گرفت طراحی کند.

نتیجه کار یک لوگوی تیره و تاریک به همراه پرتوهای نوری است که به سمت خارج و در اطراف حاشیه‌های لوگوی معروف ویندوز مشاهده می‌شوند. این پس‌زمینه مطابقت خوبی با تم ویندوز 10 نیز داشته اما به‌نظر می‌رسد این پس زمینه متحرک نبوده و به همین دلیل افکت کامل آن بر روی دسکتاپ شما مشهود نخواهد بود. این پس زمینه جدید همزمان با عرضه رسمی ویندوز 10 در تاریخ هفتم مهرماه بر روی ویندوز استفاده خواهد شد.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.