نوار آدرس مرورگر اج ویندوز 10 موبایل در جدیدترین نسخه به قسمت پایین انتقال یافت

تا زمان عرضه نسخه جدید ویندوز 10 موبایل توسط مایکروسافت، توسعه‌دهندگان و افراد علاقمند می‌توانند همچنان از بیلد 10136 که هفته پیش در دسترس قرارگرفت استفاده کنند.

0

اینکه آیا بیلد جدید، 10149 خواهد بود یا نسخه جدیدتری نیز در راه خواهد بود هنوز مشخص نیست اما تصاویر غیر رسمی منتشر شده از این بیلد، حاکی از تغییراتی چند هستند.

همان‌گونه که در تصویر مشاهده می‌کنید نوار آدرس در مرورگر اج به قسمت پایین انتقال یافته تا برخلاف سیستم‌عامل‌هایی مانند اندروید و iOS که نوار آدرس مرورگر پیش‌فرض در قسمت بالا جای گرفته، بتوانید در مرورگر اج به راحتی به نوار آدرس دسترسی داشته باشید. گزینه‌ای به‌منظور مشخص کردن مرور صفحات در حالت موبایل یا دسکتاپ نیز در اختیار کاربران قرارگرفته است.

دیگر تغییرات شامل اضافه‌شدن یک چراغ قوه و البته میان‌بر تغییر حالت استفاده از داده‌های اینترنتی است که به ردیف جدید موجود در قسمت اکشن سنتر افزوده شده‌ است. بنابر آنچه توسط MSMobile منتشر شده این نسخه جدید از عملکرد و پاسخگویی بهتری در مقایسه با بیلد 10136 برخوردار است.

Pocketnow

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.