درز اندروید 5.1 برای اچ‌تی‌سی وان M9 و انتشار تصاویری از برخی تغییرات ایجاد شده در آن

اخیرا شاهد آن هستیم که شرکت‌های سازنده گوشی‌های همراه مانند سامسونگ در حال عرضه به‌روز رسانی اندروید 5.1 برای پرچمداران تولیدی خود هستند. شرکت‌های دیگر مانند اچ‌تی‌سی نیز سخت در حال تلاشند تا این به‌روزرسانی را برای دستگاه‌های تولیدی خود عرضه کنند.

3

اگر شما نیز از جمله کاربران دستگاه‌های اندرویدی اچ‌تی‌سی هستید که سخت منتظر دریافت این جدیدترین به‌روزرسانی عرضه‌شده هستند بد نیست بدانید که اندروید 5.1 برای وان ام 9 اچ‌تی‌سی چه تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی را برای این دستگاه هوشمند اچ‌تی‌سی به همراه خواهدداشت.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها، امکان تغییر گرمی رنگ یا به‌ اصطلاح دمای رنگ در صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند است. لازم به ذکر است که این قابلیت به کررات در تلویزیون‌ها و نمایشگرهای مختلف مورد استفاده قرارگرفته بود اما استفاده از آن در یک گوشی هوشمند می‌تواند لذتی چندین برابر داشته باشد.

امکان بهره‌گیری از قابلیت چندین کاربره در اندروید 5.1 و بهینه‌سازی‌های مخصوص در انیمیشن‌های رابط کاربری و البته امکان بهینه‌شده کنترل صوتی که به‌ کاربر این امکان را می‌دهد تا علی‌رغم فعال‌کردن حالت Do Not Disturb همچنان آلارم‌ها را دریافت کند از دیگر قابلیت‌های این به‌روز رسانی هستند.

به‌نظر می‌رسد کاربران اچ‌تی‌سی وان ام 9 زمان زیادی را نباید منتظر دریافت این به‌روز رسانی باشند. از سوی دیگر با روت کردن دستگاه خود می‌توانید از جدیدترین رام تولیدی LlabtooFeR نیز استفاده کنند.

Phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Ehsan می‌گوید

    M8 چی؟رابط کاربری سنس 7 چطور؟

    1. حسن کریمی می‌گوید

      اچ تی سی توی توییتر تایید کرده که ام 8 هم اندروید 5.1 با رابط کاربری سنس 7 رو دریافت میکنه احسان عزیز.

      1. Ehsan می‌گوید

        مرسی از پاسختون…