رونمایی ال‌جی از گوشی هوشمند Band Play با اسپیکری به قدرت یک وات!

شرکت ال‌جی از یک گوشی جدید اندرویدی موسوم به Band Play در کره جنوبی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که یک میان‌رده به شمار می‌رود از اسپیکری 1 با توان یک وات برخوردار بوده که صدایی واضح و غنی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

0

ویژگی دیگری که ممکن است مشتاقان و علاقه‌مندان به موسیقی را خوشحال کند، این‌ است که به همراه Band Play قرار است یک هدست QuadBeat 3 هم در جعبه آن عرضه شود. این هدست قبلا به صورت رسمی در میان لوازم جانبی پرچم‌دار جی 4 معرفی شده بود.

lg-band-play

از مشخصات این میان رده ال‌جی می‌توان به برخورداری از یک چیپست 64 بیت چهار هسته‌ای اسنپ دراگون 410، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 1280 در 720 پیکسل، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، اندروید نسخه 5.1 آب‌نبات‌چوبی و یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت جابجایی اشاره کرد.

همچنین گوشی Band Play از یک دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با زاویه دید بالا در جلو بهره می‌برد. ال‌جی در این گوشی جدید ویژگی جدیدی را قرارداده است که با رد تماس یک مخاطب، به صورت همزمان ارتباطات اینترنت وای‌فای و همچنین اینترنت سیم‌کارت خودکار قطع می‌شود.

Band Play از اواخر همین هفته در کره جنوبی با قیمتی حدود 356 دلار در دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه خواهد شد. شرکت ال‌جی هنوز پیرامون اینکه آیا این گوشی هوشمند در بازارهای دیگر هم عرضه خواهد شد یا خیر، سخنی به میان نیاورده است.

 phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.