Google Play Music نسخه رایگان با پشتیبانی از تبلیغات را در آمریکا عرضه کرد

Google Play Music حالا مجهز به گزینه جدیدی شده که به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا به صورت رایگان بتوانند به مجموعه آهنگ‌های این سرویس گوش دهند.

0

در حال حاضر این نسخه جدید تنها در ایالات متحده با پشتیبانی تبلیغات در دسترس است. اگرچه نسخه رایگان این سرویس هم‌اکنون نیز بر روی صفحات وب قرار داشته و قابل دسترسی است اما برای دریافت از طریق نسخه iOS و یا از طریق اپلیکیشن Google Play Music اندروید باید اواخر هفته منتظر آن باشیم.

نسخه رایگان Google Play Music در کنار قابلیت جدید، هنوز هم امکان ذخیره 50 هزار آهنگ از مجموعه خود را برای کاربران ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است که شرکت محبوب گوگل هنوز هم طرح اشتراک یک ماهه 9.99 دلاری خود را برای کاربرانش عرضه می‌کند. با اشتراک در این طرح کاربران قادر خواهند بود علاوه بر از بین بردن تبلیغات، به صورت آفلاین نیز به تماشای موزیک ویدئوهای یوتیوب بنشینند.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.