پیش‌بینی کاهش سود سه‌ماهه دوم 2015 برای ال‌جی با فروش کمتر از حد انتظار جی 4

تحلیلگران بازار در کره جنوبی پیش‌بینی خود در مورد سود و درآمد شرکت ال‌جی در سه ماهه دوم سال جاری مبلادی را کاهش داده‌اند که ناشی از فروش نه‌چندان امیدوارکننده جی 4 است.

0

موسسه تحلیلگر بازار Daishin Securities، پیش‌بینی سود عملیاتی بخش موبایل شرکت ال‌جی را از 92.3 میلیون دلار به 50.7 میلیون دلار اعلام کرده و بورس اوراق بهادار کره‌جنوبی هم آن را از 104 میلیون دلار به 61 میلیون دلار کاهش داده است.

با توجه به اینکه فروش شرکت ال‌جی در 3 ماهه نخست سال جاری میلادی و در حالی که هنوز جی 4 را وارد بازار نکرده بود رقمی معادل 66 میلیون دلار بود، این کاهش، شیب بسیار تندی داشته است.می‌توان گفت که عملکرد جی 4  تحلیلگران را بر آن داشته که انتظار خود از فروش 8 تا 12 میلیون دستگاه از این پرچمدار ال‌جی را تا پایان سال جاری کاهش دهند.

نظر به این مسئله که تاکنون تنها 2.5 میلیون دستگاه جی 4 توسط ال‌جی تولید و توزیع شده تا رسیدن به سطح انتظارات پیش‌بینی شده مسیر زیادی باقی است و این شرکت باید در زمان باقی مانده حداکثر تلاش خود را برای دست یافتن به این امر به کار گیرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.