وان پلاس 2 اولین گوشی هوشمند پرچمدار مجهز به درگاه USB-C خواهد بود

به طور معمول، شرکت‌ها سعی می‌کنند مشخصات برجسته محصول را در زمان رونمایی از محصولات به نمایش بگذارند. اما وان پلاس در مورد وان پلاس 2 رویکرد متفاوتی را پیش گرفته است و البته با این رویکرد سعی دارد وان پلاس 2 را در صدر خبرها قرار دهد و البته موفق نیز بوده است.

0

تا به امروز مشخصات زیادی از وان پلاس 2 درز کرده و حتی تائید شده است. تا اینجا مشخص شده که این گوشی اگر چه مانند اچ‌تی‌سی وان ام 9، سونی اکسپریا زد 3 پلاس و زد 4، شیائومی Mi4i و Mi Note Pro از چیپست اسنپ‌دراگون 810 کوالکام بهره می‌برد اما ظاهراً بیش از حد داغ نمی‌شود. می‌دانیم که قیمت آن نسبت به وان پلاس 1 بالاتر خواهد بود. همچنین این اطلاعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و حالا آخرین چیز این است که مشخص شده وان پلاس 2 مجهز به درگاه USB نوع C است.

OneplusTwo-USB-C

این شرکت در یک پست توییتر خود تأیید کرده که این گوشی مجهز به پورت USB نوع C است. وان پلاس 2 اولین پرچمداری است که این ویژگی را دارد. در حالی‌که شرکت سونی از معرفی کردن این استاندارد خوشحال بود، وان پلاس ترجیح داد که برای اولین بار از آن استفاده کند.

یکی از ویژگی‌های درگاه USB نوع C این است که نیازی نیست دقت کنید که کابل USB را در جهت درست متصل کنید. علاوه بر این، این درگاه سرعت بالاتری در انتقال اطلاعات و همچنین توان خروجی بسیار بالاتری نسبت به آداپتور‌های USB معمولی دارد.

برخی شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ گلکسی نوت 5 نیز به USB نوع C مجهز خواهد بود. به هر حال در این زمینه وان پلاس گوی رقابت را از سایر شرکت‌ها ربوده و اولین پرچمداری که به این درگاه مجهز است را معرفی خواهد کرد.

گرچه قیمت این گوشی بالاتر از آنچه در برخی شایعات گفته شده بود (322 دلار) خواهد بود، اما شاید برای بسیاری از مشتریان وجود این ویژگی جدید ارزش هزینه بیشتر را داشته باشد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.