سونی اندروید M نسخه توسعه‌دهندگان را برای 12 دستگاه اکسپریا منتشر کرد

اگر یک نکسوس 5،6،9 یا Player در اختیار نداشته‌اید، احتمالاً تا الان نتوانسته‌اید نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان Android M را امتحان کنید. به‌هرحال اگر یکی از گوشی‌های اکسپریا را دارید، حالا می‌توانید این نسخه پیش‌نمایش را خودتان بررسی کنید.

0

سونی یک build از نسخه پیش‌نمایش اندروید M را برای 12 دستگاه متفاوت اکسپریا منتشر کرده که این بخشی از برنامه دستگاه‌های متن‌باز این شرکت است.

این دستگاه‌ها شامل Xperia Z3، Xperia Z3 Compact، Xperia Z3 Tablet Compact، Xperia Z2، Xperia Z2 Tablet، Xperia Z1 Compact، Xperia Z1، Xperia Z Ultra، Xperia E3، Xperia M2، Xperia T2 Ultra و Xperia T3 می‌شود. مثل فلش زدن اندروید M روی یک دستگاه نکسوس، پروسه نسبتاً ساده است. تمام دستورالعمل‌ها و برنامه‌های موردنیاز در وب‌سایت سونی و از طریق راهنمای آسان شرکت در دسترس است.

فقط به یاد داشته باشید، درحالی‌که فلش زدن جدیدترین build اندروید می‌تواند بسیار جذاب باشد، این نسخه تنها برای توسعه‌دهندگان در نظر گرفته شده و نه برای استفاده روزمره. این build تنها برای بوت لودرهای آنلاک شده قابل‌استفاده است. همچنین سونی خاطرنشان می‌کند که دوربین و مودم در این نسخه پیش‌نمایش، تعبیه نشده‌اند.

اگر علاقه به بررسی آن دارید، سونی ویدئوی کوتاهی را از اجرا شدن پیش‌نمایش M در اکسپریا Z3 منتشر کرده است:

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.