تماشا کنید: iOS 8.3 در تست سرعت بر روی آیفون 4S به راحتی iOS 9 بتا را پشت سر می‌گذارد

سال گذشته هنگامی که iOS 8 عرضه شد، مشخص شد که این نسخه از سیستم‌عامل اپل رو دستگاه‌های قدیمی مثل آیفون 4S تجربه ایده‌الی را رقم نخواهد زد. حالا اپل سعی کرده تا برخی از بهبودهایی که کمک می‌کند این نسخه عملکرد بهتری داشته باشد را معرفی کند اما ظاهراً با وجود این بهبودها هنوز هم از سرعت کافی برخوردار نیست. حالا سؤال اینجاست که iOS 9 چگونه عملکردی روی این گوشی سالخورده خواهد داشت؟

0

بر اساس یک ویدئو که اخیراً توسط Adrian Isen در یوتیوب منتشر شده است، به نظر می‌رسد این نسخه هم چندان خوب نیست. وی 2 آیفون 4S را در کنار هم قرار داده است که روی یکی از آن‌ها iOS 8.3 نصب بوده و دیگری از نسخه بتای iOS 9 برخوردار است. باید توجه داشت از آنجایی که iOS 9 هنوز در مراحل ابتدایی قرار داشته و در حال توسعه می‌باشد، ممکن است در برخی از مواقع مشکلاتی را به همراه داشته باشد که بر همین اساس نتیجه نهایی را مقداری متفاوت خواهد کرد.

آن‌چه که با مشاهده این ویدئو دستگیرمان می‌شود این است که آیفونی که روی آن  iOS 9 نصب است، عملکرد کندتری نسبت به دیگری دارد. با توجه به اینکه این نسخه از سیستم‌عامل اپل برای نسل‌های بعدی آیفون طراحی شده است، این عملکرد دور از انتظار نیست، هرچند که در وب‌سایت شرکت اپل، در لیست دستگاه‌هایی که از iOS 9 پشتیبانی می‌کنند نام آیفون 4S به چشم می‌خورد.

همان‌طور که عنوان شد آیفون مورد آزمایش ما از اولین نسخه بتای iOS 9 که برای توسعه‌دهندگان ارائه شده بود، استفاده می‌کرد، بنابراین هنوز بهینه سازی‌های لازم به خوبی روی آن اعمال نشده است. احتمال آن وجود دارد که نسخه نهایی iOS 9 که پاییز امسال منتشر‌ خواهد شد، عملکرد بهتری داشته باشید. با این تفاسیر کاربران آیفون 4S فعلاً نباید انتظار زیادی از این به‌روزرسانی داشته باشند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.