9 اپلیکیشن از بهترین پخش‌کننده‌های موسیقی مخصوص iOS

آیا از موسیقی لذت می‌برید؟ البته که می‌برید، هر انسان دیگری هم در این سیاره لذت می‌برد. موسیقی یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین اشکال هنر و سرگرمی است.

2

حالا باید سراغ ابزار کار برویم و درباره پخش‌کننده‌ی موسیقی فرمول بالا صحبت کنیم. مطمئناً پخش‌کننده‌ی موسیقی که در هر گوشی وجود دارد، به صورت ابتدایی کار را انجام می‌دهد. برنامه پخش موسیقی پیش‌فرض iOS هم شامل این فرمول ما می‌شود؛ استفاده از آن آسان است، قابلیت‌های زیادی دارد و از فرمت‌های صدای مختلفی پشتیبانی می‌کند، اما درعین‌حال اپ استور اپل، برنامه‌های جایگزینی دارد که بد هم نیستند.

در حقیقت تعداد زیادی از پخش‌کننده‌های موسیقی غیر از برنامه اصلی آن، رابط کاربری و قابلیت‌های روان‌تری دارند، پس نیاز نیست به پخش‌کننده‌ی اصلی آی‌او‌اس بچسبید. در ادامه با فارنت همراه باشید تا تعدادی از برنامه‌های خوب پخش فایل‌های موسیقی در اپ استور را با هم مرور کنیم.

اپلیکیشن Groove

دانلود رایگان

Groove پخش‌کننده‌ی موسیقی عمومی و معمول شما نیست. قابلیت این را دارد که به صورت هوشمند سلیقه‌ موسیقیایی شما را تحلیل کند – هرچه بیشتر از آن استفاده کنید بیشتر سلیقه‌تان را خواهد شناخت.

Groove-iOS-App

Groove از این پروفایل شما استفاده می‌کند تا لیست‌های پخش شخصی را تنها با لمس یک دکمه بسازد. این قابلیت هم خوب است که برنامه به شما اجازه می‌دهد پخش موسیقی را از صفحه قفل و مرکز کنترل تغییر دهید. بیوگرافی هنرمندان و عکس آلبوم‌ها هم به صورت خودکار برای شما دانلود خواهد شد.

اپلیکیشن Musio

دانلود رایگان | با قیمت 0.99 دلار

Musio-iOS-App

این برنامه دارای رابط تمیز، مینیمالیستی و مدیریت ساده پلی لیست‌ها است. اضافه کردن یا حذف آهنگ‌ها از لیست پخش، به سادگی با کشیدن صفحه به گوشه‌ها انجام می‌شود.

اپلیکیشن TapTunes

دانلود رایگان

این برنامه یک جایگزین عالی برای پخش‌کننده موسیقی اصلی آی‌او‌اس است.

TapTunes-iOS-App

آلبوم‌ها در شبکه‌ای تمیز و مرتب، برای انتخاب راحت نمایش داده می‌شوند منوی Now Playing تصاویر آلبوم‌ها را با اندازه‌ی بزرگ و رزولوشن بالا نشان می‌دهد و در صورت تکان دادن آیفون، می‌توانید به آلبومی به صورت تصادفی دست پیدا کنید.

اپلیکیشن In:play

دانلود رایگان

این پخش‌کننده‌ی موسیقی قاعده‌های جاافتاده‌ی رابط کاربری را، با طراحی خودش تغییر داده که جز این دو نتیجه به دنبال نخواهد داشت: یا عاشقش می‌شوید و یا سریعاً آن را از دستگاه خود پاک می‌کنید.

inplay-iOS-App

تمرکز این برنامه بر صفحه‌ی Now Playing است. جایی که در آن دکمه‌های کنترل صدا، نوار پیشرفت و تصویر آلبوم آهنگی که در حال حاضر پخش می‌شود را مشاهده می‌کنید. اگر صفحه را از بالا به پایین بکشید، می‌توانید زبانه‌هایی را بیابید که در هرکدام آهنگ‌ها بر اساس نام، نام آهنگساز یا خواننده و آلبوم مرتب‌شده است.

اپلیکیشن Listen

دانلود رایگان

در این پخش‌کننده‌ی موسیقی، حرکات خیلی مهم هستند. در Listen از آهنگ‌ها رد می‌شوید یا آن‌ها را دوباره پخش می‌کنید،

Listen-iOS-App

لیست آهنگ‌ها را باز می‌کنید، به اشتراک می‌گذارید یا با کشیدن عکس آهنگ و رها کردن آن در قسمت مشخص، به لیست آهنگ‌های موردعلاقه‌تان اضافه‌اش می‌کنید. به‌طورکلی رابط کاربری آن زیبا و با طراوت است و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد، زیرا زیاد درباره‌ی حرکاتتان دقیق نیست.

اپلیکیشن Denon Audio

دانلود رایگان

پخش‌کننده‌ی موسیقی Denon در آی‌اواس، دارای equalizer گرافیکی و قدرتمندی است که بیش از هزار حالت مجزا دارد که کیفیت آهنگ را هم کم نمی‌کنند.

Denon-Audio-iOS-App

یک قابلیت بی‌نظیر دیگر هم که در این برنامه دریافت می‌کنید، رادیوی داخلی آن است. این رادیو از TuneIn استفاده می‌کند، به صورت خودکار ایستگاه‌های رادیویی آنلاینی را که می‌توانید به آن‌ها گوش دهید پیشنهاد می‌کند.

اپلیکیشن Ecoute

دانلود با قیمت 1.99 دلار

Ecoute دارای رابط زیبا، پشتیبانی از حرکات و اشارات، یکپارچگی با شبکه‌های اجتماعی و انواع کنترل‌های پخش موسیقی است.

Ecoute-iOS-App

قیمت آن نیز به علت دارا بودن پشتیبانی از AirPlay و iTunes است.

اپلیکیشن Songbucket

دانلود رایگان

اگر زمان زیادی را صرف مرتب کردن و انتخاب آهنگ‌های لیست پخش و ترتیب پخش آهنگ‌ها می‌کنید، احتمالاً برنامه‌ی Songbucket برایتان مفید خواهد بود.

Songbucket-iOS-App

این یک پخش‌کننده با قسمت ̎سطل̎ است – به سادگی آهنگ‌ها و آلبوم‌هایی را که می‌خواهید به آن‌ها گوش دهید، درونش می‌اندازید. البته می‌توانید سطل مخصوص به خود را تعریف کنید تا هر زمان که خواستید، دوباره به آن‌ها گوش دهید.

اپلیکیشن iMusic

دانلود با قیمت 1.99 دلار

و بالاخره iMusic، برنامه‌ای که پخش موسیقی به صورت کامل را هدف گرفته و البته به آن رسیده است.

iMusic-iOS-App

قابلیت‌های زیادی دارد، مثلاً کنترل برنامه با حرکات مختلف، تولید تصاویر مبتنی بر هر آهنگ، پشتیبانی از متن آهنگ‌ها، رابط کاربری سرزنده و زیبا و قابلیت‌های دیگر.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ارتین می‌گوید

    لام خسته نباشید لطفا یه موزیک پلیر واسم معرفی کنید ک قابلیت اینو داشته باشه ک همون موزیکی ک گوش کیدم رو توی تلگرام واسه دوستام به اشتراک بزارمش با تشکر از مدیریت سایت

  2. arsalan می‌گوید

    فقط jet audio چه تو android یا ios یا حتی ویندوز دسکتاپ بهترینه