اینها تمام بازی‌های تلفن همراه معرفی شده برای اندروید و iOS در E3 2015 هستند

نمایشگاه امسال E3 نیز برگزار شد و در این رویداد شاهد رونمایی‌ از بازی‌های مختلف برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی بودیم.

0

بازی‌های محبوب مانند Doom,Fallout 4 و یا The Last Guardian حجم زیادی از خبرها را به‌خود اختصاص دادند اما در کنار این معرفی‌های پر سروصدا، E3 2015 سکویی برای معرفی حداقل 11 بازی منحصر‌به ‌فرد برای گوشی‌های هوشمند بود که برخی پورت‌هایی از کنسول‌های بازی و برخی به‌طور مستقل برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند تولید شده‌اند. در ادامه اشاره‌ای مختصر به این موارد خواهیم داشت.

Brothers – A Tale Of Two Sons ارائه شده از سوی 505 Games

این بازی که ابتدا در سال 2013 برای کنسول‌ها عرضه شده بود در واقع گیمر را به کنترل و هدایت هر یک از برادرها مشغول می‌کند. این بازی جذاب شما را کاملا درگیر خواهد کرد. توسعه‌دهندگان روایت داستان را به‌نوعی بازگوی یک حماسه بدون کلمه می‌دانند که در دنیاهای متفاوتی از فراز قله تا اعماق دره‌ها روی می‌دهد.

جهانی پر رمز و راز که به‌نوعی بازتابنده باستان‌شناسی و فرهنگ اسکاندیناوی است، به‌طور دائم برادرها را در رویایی با راه‌های قدیم و جدید در چالش قرار می‌دهد. زمان عرضه این بازی حوالی کریسمس و یا سال جدید خواهد بود.

FIFA 16 ارائه شده از سوی EA Games

بار دیگر بازی فیفا با شکل و شمایلی جدید و البته با اضافه‌شدن بانوان فوتبالیست به آنچه در بازی مشاهده خواهید کرد عرضه خواهدشد. این بازی برای iOS و اندروید بین 31 شهریورماه تا 16 مهرماه و در قالب عنوانی رایگان عرضه خواهد شد.


Fallout Shelter ارائه شده از سوی Bethesda

این بازی اساسا شما را مسئول کنترل زندگی خود قرار می‌دهد تا در کنار کلیه عوامل خوشایند و ترسناکی که در مکان زندگی شما روی می‌دهند به‌نوعی تداعی کننده بازی شبیه‌ساز زندگی به‌سبک سیمز باشد.

این بازی که برای صفحه‌نمایش‌های لمسی بهینه شده است به شما امکان ایجاد بخش‌های جدید و افزایش جمعیت ساکنان را خواهد داد. این بازی در حال حاضر برای سیستم‌عامل iOS عرضه شده و نسخه اندرویدی آن نیز در حال آماده‌سازی می‌باشد.

Gnog ارائه شده از سوی Ko-Op

Gong مضمونی در خصوص کاوش در دنیای درونی هیولاها دارد. هر سر هیولا در واقع قسمتی از یک دنیای به‌هم‌تنیده با اسرار وسوسه انگیز است. اگر از توضیحات ما متوجه مضمون بازی نشدید بدنیست تریلر بازی را تماشا کنید. Gong سال آینده برای iOS عرضه خواهد شد.

Kingdom Hearts Unchained ارائه شده از سوی Square

این بازی که پیش از این تنها در ژاپن عرضه شده بود سرانجام به دستگاه‌های اندرویدی و iOS موجود در آمریکای شمالی نیز خواهد آمد. این بازی با حضور شخصیت‌هایی مانند Donald Duck,Mickey, Goofy و البته شخصیت‌های فاینال فانتزی عرضه خواهد شد.

گرافیک بازی ساختاری دوبعدی و مسطح دارد و البته هنوز زمان عرضه آن اعلام نشده است.

I Am Bread ارائه شده از سوی Bossa Studios

این بازی روایتی زیبا از زندگی یک تکه نان و سفر احساسی آن به‌منظور تبدیل شدن به نان تُست را دارد. این بازی از سوی ارائه‌کننده بازی شبیه‌ساز جراحی عرضه شده است و اواخر سال جاری میلادی برای iOS عرضه خواهد شد.

Lara Croft Go ارائه شده از سوی Square Enix

اگر شخصیت لارا در این بازی وسایل خود را بر روی صفحه گوشی شما پهن کند شاهد یک آشفته بازار خواهیم بود تا یک بازی سه‌بعدی. این بازی با گرافیک زیبا و هوشمندانه و معماهای در ظاهر ساده اما در باطن چالش انگیز در اواخر سال جاری میلادی برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

Madden NFL 16 Mobile ارائه شده از سوی EA Sports

Madden NFL 16 Mobile تمام آنچه گیمرها از فوتبال آمریکایی انتظار دارند را در زمان عرضه در اواخر سال جاری به دستگاه‌های اندرویدی و iOS خواهد آورد.

Minions Paradise ارائه شده از سوی EA

اگر دوستدار بازی‌هایی با موضوع ساخت و ساز دنیا هستید و در عین حال طرفدار شخصیت‌های خنده‌داری مانند مینیون‌ها هستید، EA تلاش کرده با عرضه این بازی پاسخی برای خواسته شما عرضه کند. شخصیت‌های دوست داشتنی بازی در یک جزیره دوردست قرارگرفته‌اند و قصد دارند آن‌را به جامعه‌ای پویا مبدل کنند. این بازی در حال حاضر به‌طور رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده است.

Relics of Gods ارائه شده از سوی Seasun Games

این بازی از نوع گیم‌های استراتژیک سه‌بعدی حاوی 15 مسابقه، بیش از 50 قهرمان و مبارز قابل انتخاب و خط داستانی فانتزی است.

اگرچه این بازی همانند بازی فانتزی MOBA به‌نظر می‌رسد اما تلاش استودیوی سازنده قابل تحسین است. این بازی تابستان سال جاری برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

The Walking Dead: Michonne  ارائه شده از سوی Telltale Games

این بازی در واقع تصویری از شخصیت ویژه سری کتاب‌های کمیک و  راوی همراه کردن وی با افسوس و تاسف غیرقابل وصف است. داستان بازی به کاوش در خصوص سفر توصیف‌نشدنی وی در طول زمان می‌پردازد.

در طول این سه قسمت مستقل بازی، گیمر می‌تواند دلیلی که باعث شد شخصیت داستان یعنی Michonne از Rick، Ezekiel و دیگر افراد مورد اعتماد گروه فاصله بگیرد و دلیلی که باعث بازگشت مجدد وی به سمت آن‌ها شد را متوجه شود. این بازی در پاییز سال جاری برای مک، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و دیگر دستگاه‌های سازگار برپایه اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.