مایکروسافت می‌گوید کینکت همچنان زنده است!

در کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال هیچ صحبتی درباره حسگر حرکتی ایکس باکس، کینکت نشده است، برخی طرفداران ممکن است به این موضوع فکر کنند که مایکروسافت چقدر به تکنولوژی خودش پایبند است از آنجا که شرکت وقتی برای کیکنت در بزرگ‌ترین کنفرانس خود نگذاشت.

0

مدیر اجرایی ایکس‌باکس، آرون گرینبرگ در گفتگویی با گیم اسپات به طرفداران اطمینان داده که کینکت فراموش نمی‌شود. گرینبرگ گفته است آن‌ها کاملاً به پشتیبانی از کینکت ادامه می‌دهند و مایکروسافت در حال نوآوری با کینکت از راه متفاوتی است.

او با اشاره به ویژگی‌هایی که با رابط کاربری جدید اکس باکس وان از کینکت استفاده بیشتری خواهد کرد تاکید کرد که یکی از این ویژگی‌ها کورتانا خواهد بود که دستیار شخصی مشابه سیری اپل است، و در ایکس باکس وان زمانی نزدیک قابل استفاده خواهد شد.  گرینبرگ اضافه می‌کند که مایکروسافت از کینکت تا جای لازم به پشتیبانی‌اش از کیکنت ادامه خواهد داد.

در زمان عرضه ایکس باکس وان در ابتدا تمام بسته‌های ایکس باکس وان همراه با کینکت بودند. اما مایکروسافت این سیاست را یک سال بعد تغییر داد و کینکت را از بسته‌بندی خارج کرد و حسگر کینکت را به‌عنوان یک افزونه اختیاری به فروش رساند. گرینبرگ تاکید می‌کند که اختیار دادن به مصرف‌کننده بخشی مهم از استراتژی کلی ایکس باکس وان است:

ما واقعاً می‌خواهیم کینکت انتخابی برای مصرف‌کننده باشد. برای من، من عاشقش هستم; اکس باکس وان را با کینکت روشن می‌کنم; برای سرگرمی از آن استفاده می‌کنم; برای گرفتن اسکرین شات و تمام موارد دیگر استفاده می‌کنم. من دوست دارم که بتوانم وقتی از کنترلر استفاده می‌کنم از دستورات صوتی نیز بهره ببرم اما صادقانه بگویم، عده زیادی از مردم قیمت بهتری می‌خواهند و دوست ندارند برایش پولی بپردازند. پس ما کسی را مجبور به خرید کینکت نخواهیم کرد. ما به مردم حق انتخاب می‌دهیم.

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.