این مرد که از همسر خود جدا شده حالا تمام گجت‌های به دو نیم شده خود را به حراج گذاشته است [آپدیت]

مرد عاشق‌پیشه آلمانی که از همسر خود جدا شده تحمل مشاهده وسایل معشوقه پیشین خود را نداشته و در اقدامی عجیب سعی کرده تا آن‌ها را از جلوی چشم خود دور کند.

2

این مرد آلمانی تجهیزات منزل را از وسط به دو نیم تقسیم کرده است تا سهم وسایل عشق شریک زندگی سابق خود را از طریق eBay به فروش برساند.

Divorced-Man-Selling-Half-of-His-Gadgets-02

در لیست تجهیزات به فروش گذاشته شده این مرد آلمانی در وب‌سایت ebay آلمان،‌آیفون، مک‌بوک پرو و تلویزیون اچ‌دی به همراه چند دستگاه و وسیله منزل دیگر به چشم می‌خورد که از وسط به دو نیم تقسیم شده‌اند.

Divorced-Man-Selling-Half-of-His-Gadgets-03

جالب اینجاست که این مرد آلمانی سعی کرده مساوات را به صورت تمام و کمال اعمال کند و حتی خودرو خود را از وسط به دو نیم کرده است.

Divorced-Man-Selling-Half-of-His-Gadgets-04

دو نیم کردن وسایل منزل نیز با دقت تمام و میلیمتری انجام شده است. دلیل جدایی این دو کبوتر عاشق مشخص نشده اما بدون شک داستان جگرسوزی در پشت پرده پنهان است. به هر ترتیب تماشای بریدنِ وسایل و دو نیم کردن آنها توسط این مرد آلمانی خالی از لطف نیست:

آپدیت: منابع منتشر کننده این خبر اعلام کرده‌اند که این خبر ساختگی بوده است. برای اطلاع از داستان اصلی خبر می‌توانید این مطلب را در فارنت بخوانید.

yahoo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. شاهین می‌گوید

    دمش گرم عالییییییی

  2. Amir می‌گوید

    عقل که نباشد…………..