گاف دوباره سامسونگ در تلاشی چندین باره برای کسب محبوبیتی شبیه به اپل!

یک روز جدید در دنیای تبلیغاتی سامسونگ و البته یک گاف دیگر برای این شرکت کره‌ای که سعی می‌کند با برنامه‌های هدف‌دار خود اپل را به زیر بکشد اما نهایتا در پایان کار موجبات خنده و شادی طرفداران اپل را فراهم می‌کند!

0

این‌بار Trevor Bauer بازیکن بیس‌بال کلولند در توییتی، لیستی از تقاضا یا بهتر است بگوییم اهداف خود در دنیای دستگاه‌های الکترونیکی را منتشر کرد که همان‌طور که انتظار دارید محصولات مختلف سامسونگ به جای محصولات اپل در این لیست حضوری فعال داشتند اما مشکل اینجاست که این توییت از یک دستگاه آیفون شرکت اپل منتشر شده است!

این برنامه که به‌نوعی کپی‌برداری از طنز تیم کوک با مضمون یک باج‌گیری ساختگی در  مراسم WWDC است اگرچه هنوز از سوی روابط عمومی سامسونگ تایید تا تکذیب نشده است و از طریق کانال‌های رسمی سامسونگ نیز انتشار نیافته اما به‌نظر می‌رسد در راستای تلاش‌های چندین و چندباره سامسونگ در رقابت با شرکت رقیب یعنی اپل انجام می‌گیرد.lindor-samsung-ransom-ball

پیش از این نیز شاهد حضور Ellen DeGeneres، میزبان مراسم اسکار بر روی صحنه در حالی که یک دستگاه گلکسی نوت در دست داشت بودیم اما وی نیز هنگامی که از روی صحنه پایین آماد توییت‌ها و سلفی‌های خود را با آیفون محبوبش منتشر کرد.

cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.